Diplomă în comunicarea globală
Universidad UADE
Informatie cheie
Locația campusului
Buenos Aires, Argentina
Limbi Străine
Spaniolă, Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
ARS 3.635 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Costul lunar pe subiect
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Organizațiile internaționale au, prin definiție, o perspectivă globală și o activitate frecventă de schimb cu companii din diferite țări și continente. Prin urmare, planificarea și implementarea acțiunilor de comunicare în acest tip de organizații necesită profesioniști cu pregătire specifică, care le permite să dezvolte o viziune strategică și globală bazată pe analiza și interpretarea diferitelor culturi ale țărilor.
Bachelor în comunicare globală își propune să pregătească profesioniștii capabili să creeze și să gestioneze planurile strategice de comunicare pentru organizațiile multinaționale, aplicând o viziune inovatoare care le permite să atingă obiectivele propuse.
În acest scop, curriculumul a fost conceput ținând cont de diferitele domenii care contribuie la formarea integrală a licenței în comunicarea globală: Relații Publice, Afaceri Globale și Comunicare Instituțională.
Curriculum-ul include mai multe discipline predate în limba engleză, pentru a consolida stăpânirea acestei limbi, ceea ce este esențial pentru performanța profesională în zonă. Cursuri în unele discipline vor fi de asemenea promovate în universități străine cu care Universidad Argentina de la Empresa are acorduri de schimb.
Practicile internaționale
Studenții anului doi de comunicare globală au efectuat stagii în Santiago de Chile.
Acestea au fost primite de autoritățile Universității del Pacífico din Chile, au vizitat companii și consultanți, cum ar fi consultanții Extender și Azerta Comunicación.
Profil și domeniu de aplicare
Profil absolvent
Absolventul va fi capabil:
- Analizează și interpretează interesele și nevoile publicului strategic cu care este legată organizația în domeniul internațional și multicultural.
- Pregătește un plan de comunicare instituțional pentru o organizație internațională în toate etapele sale, atât pe plan intern, cât și extern, și definește linii directoare pentru urmărirea și controlul acesteia, îndeplinind obiectivele stabilite, timpii, resursele și bugetele disponibile.
- Realizați diagnosticul situațional al comunicării unei organizații internaționale care are în vedere contextul național și internațional, selectând cele mai potrivite metodologii și tehnici.
- Aplicați metodologii și tehnici pentru a analiza rezultatele unui plan de comunicare instituțional, luând în considerare o viziune strategică globală a comunicării și aplicarea ei în diferite țări.
- Elaborarea mesajelor cheie instituționale pentru diferitele publicații strategice ale unei organizații, luând în considerare diversitatea culturală care poate apărea în instituții cu prezență în diferite țări, selectând și utilizând cele mai adecvate mijloace media și suporturi.
- Proiectarea auditurilor imaginii instituționale pentru o organizație, aplicarea metodologiei specifice și pregătirea rapoartelor pentru comunicarea concluziilor diagnosticelor.
- Pregătiți planuri pentru evenimente care să răspundă strategiei de comunicare a unei companii multinaționale sau a unei organizații internaționale și să definiți criteriile pentru evaluarea acesteia.
- Interpretează normele ceremoniologice și de protocol și aplicarea lor într-un context globalizat.
- Dezvoltarea programelor de responsabilitate socială pentru organizații pe baza analizei nevoilor contextului global și a obiectivelor organizației.
Domeniul de aplicare al titlului
Gradul de comunicare globală se califică pentru următoarele funcții:
- Conceperea, coordonarea și evaluarea planurilor și programelor de comunicare strategică globală în diferite tipuri de organizații internaționale, aplicarea strategiilor de comunicare și a tacticii bazate pe obiectivele propuse.
- Recomandă directorilor și principalele autorități ale organizației să implementeze politicile de comunicare instituțională și punerea lor în aplicare în scopul de a realiza legături strategice cu diferite audiențe într-un context global.
- Programarea, coordonarea și evaluarea organizării integrale a evenimentelor în scopuri instituționale, pentru organizațiile internaționale, având în vedere diversitatea culturală a locurilor în care instituția are o prezență; pe baza resurselor și bugetelor alocate.
- Efectuarea de studii asupra strategiilor de comunicare instituțională ale organizațiilor cu prezență pe piețele internaționale, implementarea unor metodologii specifice disciplinei.
- Audiți diferitele canale formale și informale de comunicare în cadrul organizațiilor internaționale, având în vedere diferențele sociale și culturale ale publicului din țările în care operează.
- Proiectați și implementați campanii de responsabilitate socială corporativă și politici de sustenabilitate ale organizațiilor internaționale care își întăresc legăturile într-un context global.
- Proiectarea, implementarea și evaluarea campaniilor de publicitate și publicitate, legate de comunicarea imaginii instituționale a organizațiilor internaționale, care permit îndeplinirea obiectivelor strategice de comunicare.
Curriculum
primul an
- Managementul afacerilor
- Elemente ale psihologiei
- Limbă, logică și argumente
- Introducere în comunicarea strategică globală
- Contextul afacerilor internaționale
- Atelier de scris
- Teoria relațiilor publice
- Elemente ale sociologiei
- Culturi și societăți contemporane
- Facultativ (1 subiect)
al doilea an
- Grafică și media audiovizuală
- Elemente ale economiei și finanțelor
- Relații publice I
- Teoria comunicării
- Discurs și dezbatere
- reclamă
- Relații publice II
- Digital Media
- marketing
- Gestionarea globală a talentelor umane
Al treilea an
- Introducere în statistici
- Ceremonial și protocol
- Media și opinia publică
- Leadership și negociere internațională
- Facultativ (1 subiect)
- Metodologia cercetării în comunicare
- semiotică
- Relații publice III
- Gestiunea integrată a evenimentelor corporative
- Istoria economică internațională
Al patrulea an
- Direcția Strategică de Comunicare Globală
- Image Atelier de audit
- Managementul responsabilității sociale a întreprinderilor
- Opțional (3 subiecți)
- Politica contemporană
- Proiect final în comunicarea globală
- Managementul comunicațiilor digitale
- Facultativ (1 subiect)
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în științe în comunicare organizațională
- Nashville, Statele Unite ale Americii
Design media și comunicare (BA)
- Berlin, Germania
BEng Ingineria proceselor
- Muscat, Oman