Diplomă în marketing
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Informatie cheie
Locația campusului
Valencia, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 7.800 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Grad oficial: grad în marketing
Durata / ECTS: 4 ani / 240 ECTS
Locuri / Campus: 65 / Moncada - Alfara; 20 / Elche
Învățat în: spaniolă
Rezultate de învățare
Ceea ce ne face diferit?
1. Capacitatea de ocupare de student în centru
Suntem obsedati de salt de student în muncă în cele mai bune condiții. Prin urmare, curriculum-ul nostru este conectat la capacitatea de inserție profesională a viitorului: internaționalizare, inovație și creativitate în direcția de gestionare și strategică a resurselor.
2. Dimensiunea internațională
- formare suplimentară liber în limba engleză de la prima la patrulea pentru a îmbunătăți nivelul de pornire.
- Subiecții din cadrul curriculum-ului, care consolidează competență lingvistică: predate în limba engleză sau engleză pentru uz tehnic.
- Schimburile internaționale: cu nostru coordonat cu mobilitate Erasmus în mai multe țări europene, astfel încât să puteți studia un semestru sau un curs într-un alt program de țară.
- Oportunități pentru practica internațională.
3. Contactul direct cu profesia
Pentru că noi înțelegem că, pentru a deveni un bun manager în cadrul companiei ar trebui să fie în contact cu primul din cei mai buni profesioniști. De aceea, articulăm antrenamentul din două etape principale:
- Am vizita profesori, principalele organizații profesionale relevante, care vin în fiecare an pentru a împărtăși experiența lor cu studenții.
- In timpul vizitelor, plus gradul sau alte activități de formare în care sunt programate companii pentru a face contact cu realitatea fiecărui sector.
4. Metoda de caz
Noi folosim această metodă ca un instrument pentru eco-învățare:
- Aceasta se aplică în toate cursurile de la clasa întâi.
- Ele sunt implicate toate disciplinele predate de-a lungul cursului. Așa că studentul devine conștient de importanța fiecăruia dintre subiectele pe care el și relația dintre ele predate.
- Vizitele sunt programate pentru companiile aflate în studiu și discuții cu cei responsabili pentru ei.
5. grade duble dublează grade de specialitate
Puteți participa la două curse în timp ce universitate programe compatibile cu toate sălile de clasă din aceleași facilități și, desigur, fără a plăti de două ori. Deci, sunt dublu de grade de specialitate de la Universitatea din grade duble.
- Marketing dublă specializare în publicitate și relații cu publicul
- Gradul dublă în afaceri de marketing
Curriculum
competențe generale
- CG 1. Ca elevii să dobândească un angajament etic față de societate în desfășurarea activităților lor./Dobândirea acestei competențe presupune dobândirea unor criterii care ne permit să înțelegem și să prețuim societatea și cultura actuală, prin studiul rădăcinilor sale istorice în vederea împuternicirii. absolventul să emită judecăți critice asupra diferitelor aspecte ale realității sociale și să ofere propuneri de îmbunătățire din prisma principiilor constituționale și a Doctrinei Sociale a Bisericii.
- CG 2. Ca elevii să dobândească abilități în utilizarea Tehnologiilor Informației și Comunicațiilor. Dobândirea acestei competențe presupune cunoașterea, înțelegerea și gestionarea Tehnologiilor Informației și Comunicațiilor care vor fi necesare dezvoltării viitorului profesional al studentului.
- CG 3. Ca elevii să dobândească capacitatea de a lucra în mod autonom pentru a se asigura că sunt antreprenori în activitățile lor. Dobândirea acestei competențe presupune a putea concepe un plan de lucru precum și a asuma finalizarea lui cu perseverență și flexibilitate - anticiparea și depășirea dificultăților care apar în dezvoltarea lui și integrarea modificărilor pe care viitorul său le cere - într-o manieră profesionistă și calificată.
- CG 4. Ca elevii să aibă o atitudine cu privire la: Drepturile fundamentale și egalitatea între bărbați și femei; Respectarea și promovarea drepturilor omului; Nediscriminarea și accesibilitatea universală pentru persoanele cu dizabilități; Respect pentru valorile unei culturi a păcii și a valorilor democratice.
Competențe specifice
- CE.1. Abilitatea de a identifica, formula și rezolva probleme prin aplicarea criteriilor profesionale și înțelegerea locației competitive și instituționale a organizației, identificând punctele forte și punctele slabe ale acesteia.
- CE.2. Abilitatea de a gestiona și administra o companie eficient și eficient din perspectiva managementului de marketing ca componentă a lanțului valoric al unei companii.
- CE.3. Capacitatea de a efectua analize critice în termeni cantitativi și calitativi, inclusiv analiza datelor, interpretarea și extrapolarea la realitatea concretă a afacerii și a fenomenelor care pot fi tratate din domeniul marketingului.
- CE.4. Abilități de ascultare, negociere, persuasiune și comunicare scrisă eficientă, folosind mijloace tradiționale ale lumii afacerilor precum pregătirea și prezentarea de rapoarte privind situațiile specifice ale companiei, piețe, concurenți, tendințe și previziuni.
- CE.5. Abilitatea de a utiliza tehnologiile informaționale, precum și de a identifica sursele relevante de informații utilizate în domeniul marketingului și cercetării de piață.
- CE.6. Capacitate de leadership și spirit antreprenorial, precum și capacitatea de a conduce o afacere și de a face parte din echipe de lucru.
- CE.7. Capacitate de autocritică și sensibilitate față de diversitatea oamenilor, culturilor și afacerilor care, într-un fel sau altul, influențează strategia de marketing a organizațiilor.
- CE.8. Cunoașteți și înțelegeți importanța unor domenii precum sustenabilitatea, globalizarea, responsabilitatea socială corporativă, diversitatea și inovația. în luarea deciziilor de afaceri.
- CE.9. Capacitatea de a proiecta un plan de marketing national sau international, folosind toate instrumentele si variabilele legate de mixul de marketing, in urma unui proces de cercetare, planificare, executie si control, a deciziilor strategice adaptate eficient mediului si organizatiei.
- CE.10. Capacitate de observare și adaptare la mediu, menținând o atitudine proactivă și propunând soluții creative la noile nevoi și tendințe ale pieței.
- CE.11. Capacitate și inițiativă de a rezolva problemele comerciale ale organizațiilor și de a asuma cu cunoștințe suficiente luarea deciziilor de politică comercială, evidențiind importanța transversalității acestor decizii în cadrul proceselor productive ale companiilor.
Galerie
Oportunități de carieră
ocuparea forței de muncă
perspectivele de carieră
Studiile de licență în marketing dau acces la multiple oportunități profesionale atât în domeniul afacerilor private, cât și în administrația publică sau prin exercitarea autonomă a profesiei. Ai putea fi, de exemplu:
- Key Account Manager
- Șef administrație comercială
- șef Merchandising
- Șef Serviciu Clienți
- Tehnician în cercetare de piață
- Tehnician de comunicare
- Product manager
- Director de Marketing
- consultant de marketing extern
- Tehnician export
- Șef de vânzări
- manager de marketing
- Director de logistică