Diplomă în publicitate și relații publice
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Informatie cheie
Locația campusului
Valencia, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 7.800 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Grad oficial: Licență în publicitate și relații publice
Durata / ECTS: 4 ani / 240 ECTS
Locuri / Campus: 75 / Moncada - Alfara
Învățat în: spaniolă
Rezultate de învățare
Ceea ce ne face diferit?
1.La experiență și pista de înregistrare
Studiile în domeniul comunicării la Universitatea CEU au început în urmă cu mai bine de 30 de ani. Suntem susținuți de câteva decenii de comunicare de formare angajate în profesia lor.
facilități tandemului 2.La
Universitatea noastră oferă mass-media și resurse profesionale. Puteți testa creativitatea prin diverse provocări oferite de titrare, fie în interiorul sau în afara sălii de clasă. La dispoziția dumneavoastră sunt Centrul pentru audiovizual producție și multimedia, unde puteți practica noile competențe într-un ziar digital sau un producător de radio sau de televiziune, de asemenea, concursuri profesionale în publicitate și chiar un festival audiovizual scurt.
3. Reductor la noua angajare
Vă oferim posibilitatea de a obține un grad propriu în comunicare și marketing politic. Îți vei spori abilitățile de a vorbi în public și discursul politic în cadrul televizoarelor noastre, în instrumentele de marketing politic și în planificarea campaniilor electorale. Plusul în Instrumente profesionale: în timpul licenței, veți studia cele mai multe materii pe baza instrumentelor informatice ale profesiei. Dar nu numai că veți termina gradul știind să le gestionați, dar veți lua și competențele avizate prin intermediul certificatelor: Certificat în grafic și web design (127 ore: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) și Certificat în Asamblare Audiovizuală (222 ore: Avid , Protools, After Effects, Programare magică de filme).
4. Dimensiunea internațională
Pregătire complementară gratuită în limba engleză, de la prima la a patra, pentru a îmbunătăți nivelul de plecare. Oportunități pentru stagii internaționale (cum ar fi Agenția EFE din Paris, Lisabona, Geneva sau Atena sau producători europeni precum Jelly Fish Pictures la Londra). Una dintre cele mai bune experiențe internaționale pentru studenții noștri în comunicare sunt IP-urile (Programe internaționale).
5. grade duble dublează grade de specialitate
Puteți participa la două curse în timp ce universitate programe compatibile cu toate sălile de clasă din aceleași facilități și, desigur, fără a plăti de două ori. Deci, sunt dublu de grade de specialitate de la Universitatea din grade duble.
- Publicitate și Jurnalism Relații Publice
- Publicitate și Comunicare Relații Publice Audiovizual
- Publicitate Marketing și Relații Publice
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/publicidad-relaciones-publicas
Curriculum
competențe generale
- CG1. Conducerea și luarea deciziilor.
- CG2. Capacitate de creativitate și de rezolvare a problemelor.
- CG3. Abilitati de organizare si planificare.
- CG4. Capacitate de analiză și sinteză.
- CG5. Comunicare orală și scrisă.
- CG6. Abilitatea de a gestiona informațiile.
- CG7. Cunoștințe informatice legate de domeniul de studiu.
- CG8. Angajamentul etic.
- CG9. Abilitatea de a lucra în echipe interdisciplinare.
- CG10. Competențe în relațiile interpersonale.
- CG11. Capacitate de raționament critic.
- CG12. Recunoașterea diversității și multi.
- CG13. Motivația către calitate.
- CG14. Adaptabilitate la situații noi.
- CG15. Criterii de capacitate de dezvoltare.
- CG16. Capacitate de învățare independentă.
- CG17. Capacitate de inițiativă și spirit antreprenorial.
Competențe specifice
cunoștințe disciplinare
- CD1. Cunoașterea teoretică și practică a profesiei și a proceselor și structurilor sale organizatorice.
- CD2. Cunoașterea teoretică și practică a tehnicilor de management în companiile din sector, a ariilor funcționale ale comunicării publicitare, a relațiilor publice și corporative în companii publice și private.
- CD3. Studiul Departamentului de Comunicare din cadrul companiilor și instituțiilor și al competențelor și tehnicilor necesare conducerii acestuia. În special gestionarea cunoștințelor și a intangibilelor companiei, a piețelor și a indicatorilor financiari.
- CD4. Cunoașterea proceselor și tehnicilor de cercetare și analiză a naturii și a interrelațiilor dintre subiectele comunicării publicitare: creatori, companii, instituții, agenții de publicitate și PR, media, suporturi și audiențe.
- CD5. Cunoașterea structurii mediilor publicitare: caracteristicile, tipologiile și problemele acesteia. Analiza și cercetarea audienței. Analiza si selectia suporturilor si media pentru planificarea difuzarii publicitatii.
- CD6. Studiul metodelor și tehnicilor specifice de marketing pentru luarea deciziilor în domeniile comunicării în general și reclamei și relațiilor publice, în companii și instituții. Cunoașterea și studiul proceselor de marketing și tehnicilor specifice ale acestora: poziționare, segmentare, proceduri de analiză și măsurare a eficacității, printre altele.
- CD7. Cunoașterea școlilor, metodelor și tehnicilor de gândire creativă și aplicarea acestora în procesul de comunicare publicitară.
- CD8. Cunoașterea proceselor de elaborare a mesajelor publicitare: metode, tehnici creative și sisteme de analiză a campaniei.
- CD8. Cunoașterea teoretico-practică a elementelor, formelor și proceselor limbilor publicitare și a altor forme de comunicare, folosind limbile oficiale ale statului și limbi străine, în special engleza.
- CD9. Studiul strategiilor și proceselor care vizează crearea de valoare adăugată în mărci.
- CD10. Cunoașterea eticii și deontologiei activității profesionale, precum și a sistemului juridic al acesteia, care afectează atât practica, cât și conduita etică care trebuie să guverneze munca profesionistului.
- CD11. Studiul și evoluția aspectelor industriale, sociale și estetice care afectează transformările elementelor, formelor și proceselor de comunicare publicitară.
- CD12. Cunoașterea și analiza proceselor psihologice de bază, cognitive superioare, psihosociale și emoționale în comunicare și în consumator și modele psihologice specifice dezvoltate pentru comunicare și persuasiune.
- CD13. Justificarea cadrului istoric și dezvoltarea conceptuală a principiilor structurale ale Magisteriului Social al Bisericii.
- CD14: Familiarizarea cu managementul diferitelor surse documentare care constituie Doctrina Socială a Bisericii în diferitele sale genuri.
- CD15: Training pentru analiza critică și reflexivă a principalelor documente ale Magisteriului contemporan al Bisericii, referitoare la fenomenul comunicării sociale.
- CD16: Capacitate de a analiza principalele aspecte legate de relațiile economice pe baza marilor texte istorice ale Magisteriului Social al Bisericii.
competențe profesionale
- CP1. Abilitatea și capacitatea de a fi responsabil pentru zona de comunicare a unei organizații sau companie.
- CP2. Capacitatea și capacitatea de a stabili planul de comunicare.
- CP3. Capacitatea si capacitatea de exercitare liberala a profesiei.
- CP4. Capacitate relațională și de management de a stabili o interacțiune fluidă și competentă între agent de publicitate și agenție.
- CP5. Capacitatea și capacitatea de a îndeplini sarcinile de strateg, planificator și cumpărător mass-media.
- CP6. Abilitatea de a defini și gestiona bugete de comunicare.
- CP7. Abilitatea și capacitatea de a concepe și modela creativ comunicarea mesajului.
- CP8 Abilitatea și capacitatea de a crea și dezvolta elemente grafice, imagini, simboluri, sunete și texte.
- CP9. Capacitatea și capacitatea de a acționa ca experți în managementul strategic al imaginii și reputației corporative.
- CP10. Capacitatea și capacitatea de a identifica, evalua, gestiona și proteja activele necorporale ale companiei.
- CP11. Abilitatea de a gestiona relațiile dintre organizații și părțile interesate ale acestora, precum și instrumentele asociate.
- CP12. Abilitatea și capacitatea de a utiliza tehnologiile și tehnicile de comunicare și toate tipurile de instrumente de analiză, măsurare, sisteme informaționale etc.
Competențe academice
- CA1. Cunoștințe fundamentale de comunicare. Cunoașterea teoriilor, metodelor și problemelor comunicării în publicitate și relații publice și a limbilor acestora, care servesc drept suport pentru activitatea lor, pe baza cerințelor stabilite ca cunoștințe disciplinare și competențe profesionale.
- CA2. Capacitate de a-și asuma conducerea în proiecte care necesită resurse umane și de orice altă natură, gestionându-le eficient, asumându-și principiile responsabilității sociale și capacității și adaptarea la echipe multidisciplinare.
- CA3. Abilitatea de a înțelege și interpreta mediul, de a se adapta la schimbări, de a face față crizelor și de a lucra în situații de presiune.
- CA4. Cunoașterea mediului economic, psihosocial, cultural și demografic.
- CA5. Capacitate de creativitate și inovare.
- CA6. Capacitate de adaptare la obiectivele organizaționale.
Alte competențe specifice
- CE1. Abilitatea de a relaționa cu oamenii și mediul fără a-și pierde autonomia.
- CE2. Abilitatea de a lucra în echipe.
- CE3. Capacitatea de înțelegere, ingeniozitate și creativitate.
- CE4. Pregătirea pentru a-și asuma riscul.
- CE5. Capacitate de analiză, sinteză și judecată critică.
- CE6. A ști cum să gestioneze timpul.
- EC7. Abilitatea de a acționa în mod liber și responsabil.
- CE8. Capacitate de management economic și bugetar în domeniul lor de activitate.
- CE9. Abilitatea de a analiza obiectiv realitatea și de a extrage considerații valide.
Galerie
Oportunități de carieră
ocuparea forței de muncă
perspectivele de carieră
Oportunitățile profesionale ale acestei diplome au fost extinse semnificativ în ultimii ani la toate acele organizații în care este posibil să se dezvolte funcții de comunicare înțelese ca umbrela care înglobează o multitudine de tehnici. Oportunitățile de angajare depășesc orientarea clasică către agențiile de publicitate tradiționale, deși acestea continuă să se concentreze în principal pe două lumi, Publicitatea și Relațiile Publice.
- Publicitate: acest aspect poate fi dezvoltat în orice companie a cărei activitate se concentrează pe crearea, planificarea și distribuirea de mesaje și campanii pe orice mediu.
- Relații publice: al doilea domeniu este aplicarea cunoștințelor dobândite în domeniul relațiilor publice și al birourilor de comunicare.
Ambele părți pot fi dezvoltate în companii precum:
- agentii de publicitate
- media
- agentii de media
- Companii de proiectare
- În cazul în care companiile pot exercita și să aplice cunoștințele rasei
- Marketing și publicitate departamentele de publicitate
- DIRCOM
- instituții
- ONG-urile
- Etc.