Grad dublu în educația primară a copilului
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Informatie cheie
Locația campusului
Valencia, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
5 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 5.782 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Grad oficial: grad dublu în educația primară a copilului
Durata / ECTS: 5 ani / 312 ECTS
Locuri / Campus: 80 / Moncada - Alfara; 80 / Elche; 80 / Castellón
Învățat în: spaniolă
Rezultate de învățare
Ceea ce ne face diferit?
1. 5 căi de inserție profesională: Angajabilitate Comprehensive Master Plan
Pentru a fi profesor în Comunitatea Valenciană este nevoie de mai multe acreditări. Pariul nostru este ca studentul din învățământul CEU-UCH să termine diploma în anul IV cu acele acreditări aflate și în posesia sa. Și desigur, fără să plătească mai mult. Astfel încât angajabilitatea dvs. să fie maximă din minutul zero de la ieșirea din universitate:
- English Training: Tu finalizarás gradul cu titlul care vă permite să învețe orice subiect în limba engleză.
- formare Valenciano: ajungi la sfârșitul titlului de grad, care vă permite să învețe orice subiect în această limbă.
- Titlu pentru predarea religiei catolice: a preda religia catolică. Ceva care necesită deja majoritatea centrelor angajatorilor din sectorul public sau privat.
- preparare Opoziiile: În plus, în al 4-lea an, oferim de ultimă oră de formare în tehnici de preparare opozitii.
- Acreditarea Transversal competențe: suport de instruire tehnică pentru a îmbunătăți gradul de angajare și capacitatea dumneavoastră de antreprenoriat. Și eu acrediteze la sfârșitul clasei a îmbogăți CV-ul.
2. Contactul direct cu profesia
Pentru că noi înțelegem că, pentru a deveni un profesor bun trebuie să fie de la primul contact cu cei mai buni profesioniști:
- Mulți dintre profesorii noștri sunt buni profesori care lucrează în mod activ pentru a inova în școli.
- Și materialele elaborate în gradul sunt completate cu formarea directă în școli și colegii, ateliere și seminarii pentru a se dezvolta fizic în aceste centre.
3. Recunoașterea creditelor
Dacă ați încheiat formarea profesională un ciclu mai mare poate avea o recunoaștere importantă a creditelor. Pentru mai multe informații cu privire la aceste validări și recunoașterea creditelor puteți verifica tabelul de echivalențe CFGS sau cere un interviu personal.
Pe de altă parte, de asemenea, absolvenți în știință de activitate fizică și sport pot avea acces la grade noastre de învățământ în condiții favorabile în ceea ce privește creditele pentru a finaliza gradul.
4. Dimensiunea internațională
- Limba: Engleză formare suplimentară liber pentru a îmbunătăți nivelul.
- Schimburile internaționale: cu nostru coordonat cu mobilitate Erasmus în mai multe țări europene, astfel încât să puteți studia un semestru sau un curs într-un alt program de țară.
- Practici în afara Spaniei: în școlile din Marea Britanie, Polonia, Irlanda ...
- Practici în școli bilingve: școli bilingve și britanice Valencia.
5.Dobles grade duble grade de specialitate
Puteți participa la două curse în timp ce universitate programe compatibile cu toate sălile de clasă din aceleași facilități și, desigur, fără a plăti de două ori. Deci, sunt dublu de grade de specialitate de la Universitatea din grade duble.
href = "http://www.uchceu.es/estudios/doble-grado/educacion-infantil-primaria
Curriculum
competențe generale
- Cunoscând bazele esențiale ale persoanei umane și să susțină demnitatea persoanei.
- Cunoașteți și asimilați fundamentele antropologice, care susțin marile principii ale muncii educaționale, în special cele care se bazează pe mesajul creștin.
- Analiza și sinteza realităților sociale și curentelor de gândire care afectează viitorul istoric al Umanității, care se bazează pe mesajul creștin.
- Cunoașteți liniile directoare pe care antropologia creștină le oferă pentru problemele sociale, și mai ales pentru tot ceea ce se referă la familie și educație.
- Analizeaza lumea complexă a relațiilor sociale care determină destinul omului, încercarea de a face sens al existenței și misterul umanității înconjurătoare.
- Analizați diferitele propuneri și soluții date problemei sociale, punând accent pe perspectiva socială a Magisteriului.
- Conștientizarea critică a existenței transcendenței și a experienței sale în faptul religios.
- Cunoașterea sistematică a faptului religios în diverse culturi, precum și a influenței sale sociale, etice și culturale.
- Conștientizarea și respect față de religiile altor culturi.
- Abilitatea de a identifica și de a înțelege semnificația limbii religioase ca o modalitate de a exprima inexprimabilul.
- Conștientizarea critică a relației inextricabile dintre o credință și praxia ei.
- Cunoașterea centralitatea figura lui Isus Hristos pe mesajul și morala creștină.
- cunoașterea detaliată a conținutului esențial al credinței creștine.
- Cunoașteți valoarea familiei creștine ca suport pentru procesele educaționale și ca zonă de excelență pentru creștere armonioasă.
- Cunoaște fundamentele antropologice ale sarcinii educaționale.
Competențe specifice
- Cunoașteți obiectivele, conținuturile curriculare și criteriile de evaluare ale Educației timpurii.
- Să promoveze și să faciliteze învățarea în copilărie, de la un nivel global și inclusiv diferite cognitive, emoționale, psihomotorii și perspectivă dimensională volitive.
- Proiectați și reglementați spații de învățare în contexte de diversitate care abordează nevoile educaționale unice ale elevilor, egalitatea de gen, echitatea și respectul pentru drepturile omului.
- Promovați conviețuirea în clasă și în afara acesteia și abordați rezolvarea pașnică a conflictelor. Să știi să observi în mod sistematic contextele de învățare și conviețuire și să știi să reflectezi asupra lor.
- Reflectați ca grup asupra acceptării normelor și a respectului față de ceilalți. Promovarea autonomiei și unicității fiecărui elev ca factori ai educației emoțiilor, sentimentelor și valorilor în copilăria timpurie.
- Să cunoască evoluția limbajului în copilăria timpurie, să știe să identifice eventualele disfuncții și să asigure evoluția corectă a acestuia. Abordați eficient situațiile de învățare a limbilor străine în contexte multiculturale și multilingve. Exprimați-vă oral și în scris și stăpâniți utilizarea diferitelor tehnici de exprimare.
- Cunoașteți implicațiile educaționale ale tehnologiilor informației și comunicațiilor și, în special, ale televiziunii în copilăria timpurie.
- Cunoașteți elementele de bază ale dietei și igienei copiilor. Cunoașteți bazele îngrijirii timpurii și bazele și evoluțiile care ne permit să înțelegem procesele psihologice, de învățare și de construire a personalității în copilăria timpurie.
- Cunoașteți organizarea școlilor de educație timpurie și diversitatea acțiunilor care cuprind funcționarea acestora. Să presupunem că exercitarea funcției didactice trebuie perfecționată și adaptată la schimbările științifice, pedagogice și sociale de-a lungul vieții.
- Acționează ca consilier pentru părinți în relația cu educația familiei în perioada 0-6 și stăpânește abilități sociale în tratamentul și relația cu familia fiecărui elev și cu familiile în ansamblu.
- Reflectați asupra practicilor de la clasă pentru a inova și a îmbunătăți activitatea de predare. Dobândiți obiceiuri și abilități de învățare autonomă și cooperativă și promovați-o la elevi.
- Înțelegeți funcția, posibilitățile și limitele educației în societatea actuală și competențele fundamentale care afectează școlile de educație timpurie și profesioniștii acestora. Cunoașterea modelelor de îmbunătățire a calității cu aplicare la centrele de învățământ.
- Înțelegerea și procesele educaționale de învățare în perioada 0-6, în contextul familial, social și școlar.
- Cunoașteți evoluțiile din psihologia evolutivă a copilăriei în perioadele 0-3 și 3-6.
- Cunoașteți elementele de bază ale îngrijirii timpurii.
- Recunoașteți identitatea etapei și caracteristicile sale cognitive, psihomotorii, comunicative, sociale și afective.
- A sti sa promoveze dobandirea de obiceiuri in jurul autonomiei, libertatii, curiozitatii, observatiei, experimentarii, imitatiei, acceptarii normelor si limitelor, jocului simbolic si euristic.
- Cunoașteți dimensiunea pedagogică a interacțiunii cu semenii și adulții și știți să promovați participarea la activități colective, munca de cooperare și efortul individual.
- Identificați dificultățile de învățare, disfuncțiile cognitive și cele legate de atenție.
- Să știi să informezi alți profesioniști specialiști pentru a aborda colaborarea centrului și a profesorului în abordarea nevoilor educaționale speciale care apar.
- Dobândiți resurse pentru promovarea integrării educaționale a elevilor cu dificultăți.
- Crearea și menținerea legăturilor de comunicare cu familiile pentru a influența eficient procesul educațional.
- Să cunoască și să știe să îndeplinească funcțiile de tutore și consilier în raport cu educația familiei.
- Promovarea și colaborarea în acțiuni în interiorul și în afara școlii, organizate de familii, consilii municipale și alte instituții cu impact asupra educației cetățenești.
- Analizați critic și încorporați cele mai relevante probleme ale societății actuale care afectează educația familială și școlară: impactul social și educațional al limbajelor audiovizuale și al ecranelor; schimbări în relațiile de gen și intergeneraționale; multiculturalism și interculturalitate; discriminare și incluziune socială și dezvoltare durabilă.
- Cunoașteți evoluția istorică a familiei, diferitele tipuri de familii, stiluri de viață și educație în contextul familial.
- Cunoașteți principiile de bază ale dezvoltării și comportamentului sănătos.
- Identificați tulburările de somn, alimentație, dezvoltare psihomotorie, atenție și percepție auditivă și vizuală.
- Colaborează cu profesioniști specializați pentru a rezolva aceste probleme.
- Detectează deficiențe emoționale, nutriționale și de bunăstare care perturbă dezvoltarea fizică și psihică adecvată a elevilor.
- Să înțeleagă că dinamica zilnică în educația timpurie se schimbă în funcție de fiecare elev, grup și situație și să știe să fie flexibil în exercitarea funcției didactice.
- Evaluează importanța stabilității și regularității în mediul școlar, a programelor și a stărilor de spirit ale profesorilor ca factori care contribuie la progresul armonios și cuprinzător al elevilor.
- Să știe să lucreze în echipă cu alți profesioniști din interiorul și din afara centrului în îngrijirea fiecărui elev, precum și în planificarea secvențelor de învățare și organizarea situațiilor de lucru în clasă și în spațiul de joacă, identificând particularitățile perioadei 0-3 iar perioada 3-6.
- Faceți cunoștință cu nevoile studenților și asigurarea securității, liniște și afecțiune.
- Înțelegeți că observația sistematică este un instrument de bază pentru a putea reflecta asupra practicii și realității, precum și pentru a contribui la inovare și îmbunătățire în educația timpurie.
- Dominați observațiile și tehnicile de înregistrare.
- Abordarea analizei de teren prin metodologia observațională folosind informații, documentare și tehnologii audiovizuale.
- Să știe să analizeze datele obținute, să înțeleagă critic realitatea și să întocmească un raport de concluzii.
- Plasați grădinița în sistemul educațional spaniol, în contextul european și internațional.
- Aflați despre experiențe internaționale și exemple de practici inovatoare în educația timpurie.
- Apreciați importanța lucrului în echipă.
- Participa la dezvoltarea și monitorizarea proiectelor educaționale de educație timpurie în cadrul proiectelor de centru și în colaborare cu teritoriul și cu alți profesioniști și agenți sociali.
- Cunoașteți legislația care reglementează grădinițele și organizarea acestora.
- Valorificați relația personală cu fiecare elev și familia acestuia ca un factor al calității educației.
- Cunoaște fundamentele științifice, matematice și tehnologice ale curriculum-ului acestei etape precum și teoriile privind dobândirea și dezvoltarea învățării corespunzătoare.
- Cunoaște strategii didactice de dezvoltare a reprezentărilor numerice și noțiunilor de dezvoltare spațială, geometrică și logică.
- Înțelegerea matematicii ca cunoștințe socioculturale.
- Cunoaște metodologia științifică și promovează gândirea și experimentarea științifică.
- Dobândiți cunoștințe despre evoluția gândirii, obiceiurilor, credințelor și mișcărilor sociale și politice de-a lungul istoriei.
- Cunoașteți cele mai marcante momente din istoria științelor și tehnicilor și semnificația acestora.
- Întocmește propuneri didactice în legătură cu interacțiunea științei, tehnologiei, societății și dezvoltării durabile.
- Promovați interesul și respectul pentru mediul natural, social și cultural prin proiecte educaționale adecvate.
- Promovarea experiențelor introductive în tehnologiile informației și comunicațiilor.
- Cunoașteți programa de limbă și alfabetizare a acestei etape, precum și teoriile privind dobândirea și dezvoltarea învățării corespunzătoare.
- Promovarea capacităților de vorbire și scriere.
- Cunoașterea și stăpânirea tehnicilor de exprimare orală și scrisă.
- Cunoaște tradiția orală și folclorul.
- Înțelege trecerea de la oralitate la scris și cunosc diferitele registre și utilizări ale limbajului.
- Cunoaște procesul de învățare al citirii și scrisului și predarea acestuia.
- Abordarea situațiilor de învățare a limbilor străine în contexte multilingve.
- Recunosc și apreciază utilizarea corectă a limbajului verbal și non-verbal.
- Cunoașteți și utilizați în mod corespunzător resursele pentru a încuraja citirea și scrierea.
- Dobândiți pregătire literară și mai ales cunoașteți literatura pentru copii.
- Să fie capabil să încurajeze o primă abordare a unei limbi străine.
- se exprima, oral și în scris într-o limbă străină.
- Cunoaște fundamentele muzicale, plastice și de expresie corporală ale curriculumului acestei etape precum și teoriile privind însuşirea și dezvoltarea învățării corespunzătoare.
- Cunoașteți și folosiți cântece pentru a promova educația auditivă, ritmică și vocală.
- Aflați cum să utilizați jocurile ca resursă de predare, precum și să proiectați activități de învățare bazate pe principii ludice.
- Pregătește propuneri didactice care promovează percepția și exprimarea muzicală, motricitatea, desenul și creativitatea.
- Analizeaza limbile audiovizuale și implicațiile lor educaționale.
- Promovarea sensibilității legate de expresia plastică și creația artistică.
- Dobândiți cunoștințe practice despre sala de clasă și managementul acesteia.
- Cunoașteți și aplicați procesele de interacțiune și comunicare în sala de clasă, precum și stăpâniți abilitățile și abilitățile sociale necesare pentru a favoriza un climat care facilitează învățarea și conviețuirea.
- Controlează și monitorizează procesul educațional și, în special, predarea și învățarea prin stăpânirea tehnicilor și strategiilor necesare.
- Relaționați teoria și practica cu realitatea sălii de clasă și a centrului.
- Participați la activitatea de predare și învățați să știți să faceți, să acționați și să reflectați din practică.
- Participa la propuneri de imbunatatire a diferitelor domenii de actiune care pot fi stabilite intr-un centru.
- Reglați procesele de interacțiune și comunicare în grupuri de elevi cu vârsta cuprinsă între 0-3 ani și 3-6 ani.
- Cunoașterea formelor de colaborare cu diferitele sectoare ale comunității educaționale și ale mediului social.
Galerie
Oportunități de carieră
ocuparea forței de muncă
perspectivele de carieră
Licenta in Educatie timpurie
Profesia pentru care se califică gradul este Profesor în educația timpurie. În plus, absolventul în Educație timpurie își poate desfășura activitatea în următoarele domenii:
- Profesor în centre publice și private: Educație timpurie
- Oficial (Profesori de educație timpurie): național; Autonom; Local; Organizatii internationale; Cariera diplomatică
- Personal calificat al muzeelor și centrelor culturale: Management educațional; Menținerea fondurilor fixe și regenerabile; Expozitii temporare; Ghid personalizat și de grup; Crearea si intretinerea canalelor de schimb; Intocmirea inventarelor si realizarea cataloagelor; Intermediere culturală
- Agent servicii culturale: Proiectare de produse, facilitati si servicii culturale; Mediere interculturală și cooperare internațională; Animație și diseminare culturală; sectorul audiovizual; Curator expoziție; Intervenție în reabilitarea și restaurarea patrimoniului
- Consilii și entități civice: Revitalizare culturală și educațională; Organizarea de proiecte și evenimente cetățenești și activități recreative
- anchetator; Consiliul Superior de Investigații Științifice; Ministerul Culturii; universități; Fundații
Licenta in invatamant primar
Profesia pentru care se califică gradul este Profesor în Învățământul Primar.
Absolvenții învățământului primar își pot desfășura activitatea în următoarele domenii:
- Profesor în centre publice și private: Învățământ primar
- Acces la Corpul Profesoral al sistemului public: Învățământ primar
- Personal de cercetare: Universități; Fundații; Ministerul Culturii; Consiliul Superior de Investigaţii Ştiinţifice
- Consilii și entități civice: Revitalizare culturală și educațională; Organizarea de proiecte si activitati recreative
- Agent servicii culturale: Animatie si diseminare culturala
- Personal calificat al muzeelor și centrelor culturale: Management educațional; Ghid personalizat și de grup
- Alte centre culturale: Ludotecas; ferme de școli; centre de vacanță