Licență de matematică computațională
Georgian Technical University
Informatie cheie
Locația campusului
Tbilisi, Georgia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GEL 4.500 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Pregătire anuală pentru studenții străini
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obiectivul curriculum-ului de licență este de a oferi studenților cu limbajul matematic și terminologia, tehnica probei matematice, metode matematice, descrierea prin utilizarea modelelor matematice de probleme de tip aplicate și o dezvoltare independentă a acestor modele în cadrul teoretic sau / și aplicate , precum și abilitățile de evaluare.
programul Cerințe preliminare
Solicitantul este admis în conformitate cu legislația din Georgia. În același timp, studenții în limba străină trebuie să fi trecut în limba engleză.
Programul Descriere
Programul urmărește sistemul ECTS, un credit fiind egal cu 27 de ore, care include orele de contact, precum și orele de lucru independente. Distribuția orelor este prezentată în planul de învățământ. Durata programului este de 4 ani (8 semestre) și conține 240 de credite.
Procesul anual de învățare: (21-21 săptămâni de două semestre) este distribuit după cum urmează: VII și XIV săptămâni sunt dedicate examenelor intermediare; Adică procesul de învățare și două estimări intermediare vor fi realizate pe parcursul a 17 săptămâni (săptămâni I-XVII). Din săptămâna XVIII până la XXI săptămână (inclusiv) sunt dedicate examenelor (examenele de bază și suplimentare).
Primul, al doilea și al treilea proces de învățare anual: în timpul semestrului un elev învață șase discipline, fiecare dintre ele conțin 5 credite, care în semestru oferă 30 de credite, în anul universitar este de 60 de credite și în sumă oferă în total 180 de credite.
În primul semestru al celui de-al patrulea an studentul ia șase subiecte fiecare cu cinci credite, în valoare de 30 de credite. În al doilea semestru studentul poate alege șase clase din componente gratuite din nou fiecare subiect cu cinci ore de credit care în sumă oferă 30 de credite.
Rezultat de învățare / Competențe
Cunoaștere și înțelegere
Principalul rezultat este cunoașterea în ramurile moderne ale matematicii. Mai ales în teoria probabilităților, statistici, matematică financiară, matematică actuarială, algebră modernă, geometrie, topologie, fizică teoretică.
- Percepția conceptelor și principiilor de bază ale matematicii;
- Cunoașterea largă a teoriei sferei matematicii și perceperea problemelor complexe ale direcțiilor relevante;
- Evaluarea critică a realizărilor curente și a noutăților din sfera matematicii;
- Percepția legăturilor reciproce între sferele de bază ale matematicii;
- Cunoașterea terminologiei matematicii.
Aplicarea cunoștințelor
Elevii vor putea folosi matematica în științele aplicate și aspecte practice, cum ar fi științele informatice, ingineria, fizica, statisticile aplicate etc.
- Percepția critică a afirmațiilor și principiilor teoretice ale matematicii;
- Abilitatea construirii argumentului logic și a unei declarații matematice clare a problemei;
- Aplicarea cunoștințelor teoretice la problemele practice;
- Abilități de definire a domeniilor de timp relevante pentru a atinge obiectivele declarate.
luare a deciziilor
Recuperarea, colectarea și analiza informațiilor relevante pentru subiectele și problemele diferitelor sfere ale matematicii, făcând concluzii fiabile prin utilizarea metodelor standard sau originale în unele cazuri.
- Capacitatea de identificare și de înțelegere a problemelor care apar în diferite direcții ale matematicii, elaborarea și analiza informațiilor aferente și realizarea concluziilor relevante;
- Abilitatea de a face concluzii relevante pentru problemele matematice practice bazate pe cunoștințele teoretice dobândite.
Abilități de comunicare
Programul va dezvolta capacitatea de a prezenta informații științifice în formă orală sau scrisă.
- Abilități de aplicare a resurselor tehnologice informaționale-comunicare pentru atingerea obiectivelor de lucru;
- Discuții argumentative despre problemele teoretice și aplicate ale matematicii;
- Aptitudini de prezentări și compilarea informațiilor scrise;
- Prezentarea publică, apărarea și documentarea clară a considerațiilor proprii;
- Abilități de laconic și scris despre probleme profesionale.
Abilități de învățare
O mare varietate de cursuri matematice ale programului vor dezvolta cu siguranță abilitățile de învățare ale studenților.
- Identificați ariile de auto-învățare pentru a îmbogăți cunoștințele și experiența profesională în matematică.
- Căutarea, analiza și interpretarea informațiilor privind evoluțiile actuale.
- Evaluarea continuă și multilaterală a propriului proces de studiu pentru a îmbogăți cunoștințele și experiența, autoevaluarea necesității de revigorare a cunoștințelor și declararea necesității de continuitate a studiilor la al doilea nivel (masterat).
- Pentru a îmbogăți cunoștințele și experiența în sfera matematicii abilitățile de a dezvălui și de a percepe materialele moderne și de a primi educația continuă.
Valorile
Elevii se familiarizează cu semnificația și importanța unor astfel de noțiuni fundamentale precum: adevărul, argumentarea corectă, dovada, contradicția în matematică, logică etc.
- Apărarea normelor acceptate de etică și valoroase;
- Apărarea normelor morale acceptate;
- Abilități de participare la procesul de formare a valorilor, a normelor de conștiință și a aspirației de înființare a acestora.
- Apărarea valorii profesionale (exactitate, punctualitate, obiectivitate, transparență, organizare etc.) în sfera matematicii.
Forme și metode de realizare a rezultatelor învățării
Prelegere
Seminar (lucrul în grup)
Practica
Lucrări de laborator
Munca de teren
Consultare
Muncă independentă
Activitate colaborativă. Învățarea prin utilizarea acestei metode înseamnă divizarea elevilor în grupuri și oferirea fiecărui grup a întrebării sale de a studia. Membrii fiecărui grup investighează separat întrebarea și, simultan, discută concluziile cu ceilalți membri ai grupului. În funcție de întrebările discutate în timpul procesului de lucru, este posibilă redistribuirea funcțiilor între membrii grupului. Această strategie asigură participarea maximă a fiecărui elev în procesul de învățare.
Metode practice Includ toate formele de învățare care dezvoltă abilitățile practice ale studenților. În acest caz, un student efectuează independent una sau alta, pe baza cunoștințelor obținute; De exemplu, practica pedagogică și industrială, munca pe teren etc.
Metoda scrisă de lucru Include următoarele acțiuni: realizarea de copii, rezumate, rezumate sau sondaje scrise din materialele examinate etc.
Metodă verbală sau orală Include prelegeri, conversații etc. În timpul acestui proces lectorul explică verbal materialul necesar, în timp ce elevii îl memorează.
Metoda de învățare bazată pe probleme (PBL) Ca o primă etapă a procesului de dobândire a cunoștințelor și a integrării, utilizează o problemă concretă.
Metoda euristică Se bazează pe soluția pas cu pas a sarcinii prezentate. Acest proces se realizează prin detectarea independentă a faptelor și prin obținerea de conexiuni între ele în timpul studiului.
Sfere de angajare
Absolvenții majore matematice pot lucra în organele superioare de învățământ, centre de cercetare, bănci și corporații, sectorul financiar, structuri de stat-militare și de asistență medicală, agenții de asigurări, instituții private și organizații care lucrează în domeniul tehnologiei informației și telecomunicațiilor.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BS în Biomatematică
- Melbourne, Statele Unite ale Americii
Licenta in Matematica Aplicata si Statistica
- Smithfield, Statele Unite ale Americii
BS în Științe Matematice - Matematică Aplicată
- Melbourne, Statele Unite ale Americii