Licențiat în Arte în Social Media Marketing

Generalități

Programul de descriere

Ținând pasul cu cerințele de locuri de muncă, Școala de afaceri a CH Sandage de la Universitatea Graceland oferă o diplomă de licență în arte, cu un master în Social Media Marketing. Social Media Marketing major este o majorată inovatoare, oportună și interdisciplinară, cu relevanță contemporană pentru studenți, care este intim legată de misiunea și fundația de arte și științe liberale. Este evident că cererea și piața pentru această majoritate cresc.

Social Media Marketing major include o combinație unică de cursuri de comunicații, cursuri de afaceri și marketing și cursuri de design vizual concepute pentru studenții pregătiți pentru locuri de muncă din lumea reală. Cele mai importante se bazează pe punctele forte ale școlii de afaceri CH Sandage și a Colegiului de Arte și Științe Liberale.

Învățarea experiențială este esențială în această etapă importantă și poate include proiecte cu toate dimensiunile întreprinderilor, de la firme locale mici la companii Fortune 500, stagii, vizite la companii și vorbitori invitați din industrie, precum și oportunitatea de a face parte din național. echipa Enactus recunoscută și Centrul de Sandage înzestrat pentru studiul întreprinderii libere și antreprenoriatului.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

Licență - Major Social Marketing Marketing

În plus față de cerințele esențiale de educație, majoritatea în Social Media Marketing trebuie să finalizeze 45 de ore semestru, așa cum este prescris mai jos:

Următoarele 15 ore semestru de cursuri de administrare a afacerilor de bază sunt necesare:

  • BUAD3330 Principii de marketing, 3 ore semestru
  • Comerț electronic BUAD / CSIT3600, 3 ore semestru
  • BUAD4210 Seminar în Social Media Marketing, 3 ore semestru
  • BUAD4430 Strategii de marketing, 3 ore semestru
  • ECON1320 Principiile microeconomiei, 3 ore semestru

Următoarele 15 ore semestru de cursuri de comunicare de bază sunt necesare:

  • COMM1250 Introducere în teoria comunicării, 3 ore semestru
  • COMM2300 Introducere în tehnologii media, 3 ore semestru
  • COMM2500 Introducere în mass-media, 3 ore semestru
  • COM3140 Campanii și teorii de persuasiune, 3 ore semestru
  • COMM3500 Media emergente și sociale, 3 ore semestru

Următoarele 12 ore semestru de cursuri de bază de proiectare grafică sunt necesare:

  • ARTS1680 Computer Graphics for Art & Design, 3 ore semestru
  • ARTS1710 Introducere în design grafic, 3 ore semestru
  • Sisteme ARTS3630 în proiectare, 3 ore semestru
  • ARTS3640 Design interactiv, 3 ore semestru

Următoarele 3 ore semestru de la informatică și tehnologia informației sunt necesare:

  • CSIT1060 Introducere în programarea paginilor Web, 3 ore semestru

Este recomandat ca majorele în Social Media Marketing să ia și următoarele:

  • BUAD3450 Comportament organizatoric
  • COMM2100 Introducere în comunicarea organizațională

Cursuri pentru Social Media Marketing

ARTS1680 Computer Graphics for Art & Design, 3 ore semestru

Un curs tehnic care explorează instrumentele digitale utilizate în industria designului grafic. Studenții sunt expuși funcției, teoriei și utilizării hardware-ului, software-ului și a principiilor de bază ale designului digital standard pentru industrie utilizate în producerea designului grafic. O taxă suplimentară este necesară. Obiectivul 2A

ARTS1710 Introducere în design grafic, 3 ore semestru

Acoperă principiile de bază ale tipografiei, cum ar fi anatomia de tip, fonturile de tip și familiile, comunicarea cu tipografia și o introducere în structură și structuri de grilă. Se subliniază tipografia ca mediu și soluții de mesaje și conceptuale. Taxe suplimentare sunt necesare. Premisă: ARTS1680 Computer Graphics for Art & Design. Obiectivul 2A

Sisteme ARTS3630 în proiectare, 3 ore semestru

Studiul integrării tipului și imaginii prin proiecte pe mai multe niveluri, cum ar fi machete cu mai multe pagini și sisteme de identitate. O taxă suplimentară este necesară. Premisă: ARTS1680 și ARTS1710.

ARTS3640 Design interactiv, 3 ore semestru

Introducere în principiile interactivității prin interfață, web și design de informații. O taxă suplimentară este necesară. Premisă: ARTS1210, ARTS1680 și ARTS1710.

BUAD3330 Principii de marketing, 3 ore semestru

O imagine de ansamblu orientată către decizie a managementului marketingului în organizații moderne. Obiectivele cele mai de bază ale cursului sunt de a oferi studenților o introducere largă în conceptele de marketing, rolul marketingului în societate și în firmă și diverși factori care influențează procesul decizional de marketing. Studenții vor fi expuși și trebuie să învețe „limba de marketing” (adică termeni, concepte și cadre) utilizate de către managerii de marketing practicați. Premisă: ECON1320.

+ Comerț electronic BUAD3600, 3 ore semestru (De asemenea, CSIT3600)

Explorarea tehnologiilor și a mediului de afaceri din jurul apariției comerțului electronic. Va exista atât o opțiune de pistă tehnică, cât și non-tehnică pentru studenți, cu toate acestea, toți studenții vor fi introduși în abilități tehnice pentru implementarea unui site web de comerț electronic. Oferită primăvară chiar ani.

BUAD4210 Seminar în Social Media Marketing, 3 ore semestru

O imagine de ansamblu cuprinzătoare, cu experiență practică, a Social Media Marketing. Se va pune accent pe utilizarea strategică a instrumentelor online, design eficient și tehnici de marketing contemporane, combinate cu aplicarea practică. Studenții vor construi și vor menține campanii de marketing din lumea reală. Limitat la rețelele de marketing de social media. O taxă suplimentară este necesară.

BUAD4430 Strategii de marketing, 3 ore semestru

Un accent pe dezvoltarea abilităților de luare a deciziilor în marketing. Conceptele și instrumentele sunt aplicate pentru a încadra și rezolva problemele din lumea reală cu care se confruntă managerii de marketing angajați în dezvoltarea strategiilor optime de marketing. Condiție: BUAD3330.

COMM1250 Introducere în teoria comunicării, 3 ore semestru

Sondaj asupra teoriilor majore care susțin cercetarea și studiul comunicării, cum ar fi comunicarea interpersonală, comunicarea organizațională, retorica, media, cultura și etica. Cursul oferă elevilor o bază în vocabularul comunicării, cunoștințe de bază ale teoriilor și o introducere în aplicarea practică a teoriei în comunicarea umană. Oferită în fiecare toamnă. ELO5 Umanități - Inovație

+ COMM2300 Introducere în tehnologii media, 3 ore semestru

Introducere în formele mass-media primare? ziare, cărți, reviste, radio, televiziune, înregistrare de sunet, filme și Internet? pentru a înțelege modul de funcționare. Sunt incluse industriile bazate pe mass-media? jurnalism, publicitate și relații publice? precum și teoria, dreptul și etica mass-media. Accent pe gândirea critică despre mass-media.

+ COMM2500 Introducere în mass-media, 3 ore semestru

O examinare a diverselor teorii de reper, cum ar fi retorica, marxista și feminista pentru a analiza cultura populară, cu un accent pe importanța comunicării în producția și consumul culturii. Studenții vor studia dezvoltarea culturii aplicând diferite teorii sau „lentile” la artefacte culturale, inclusiv muzică, filme, reclame, îmbrăcăminte etc.

+ COM3140 Campanii și teorii de persuasiune, 3 ore semestru

Un accent pe teoriile învățării, teoriile procesării informațiilor, teoriile percepției, componentele apelurilor persuasive și etica implicată în persuasiune. Mai departe, studenții vor examina teoriile și apelurile persuasive implicate în campaniile de comunicare și vor critica succesul, sau lipsa acestora, a mai multor strategii persuasive.

+ COMM3500 Social Media emergente și sociale, 3 ore semestru

O explorare a apariției noilor practici de comunicare, precum și a impactului lor social, politic, cultural și economic în viața personală, comunitară, culturală, socială, instituțională și internațională. O atenție specifică va fi acordată modului în care media socială influențează și modelează problemele de etică și confidențialitate, cum ne vedem pe noi înșine și pe ceilalți, cum interacționăm formal și informal și cum facem afaceri.

CSIT1060 Introducere în programare web, 3 ore semestru

Bazele modului în care funcționează World Wide Web și construcția site-urilor web folosind HTML și CSS. Abilitățile tehnologice conexe vor fi acoperite.

ECON1320 Principiile microeconomiei, 3 ore semestru

Analiza principiilor fundamentale ale sistemului economic american, centrată pe preț, producție, structuri de piață și un sondaj asupra problemelor economice contemporane, de exemplu durabilitatea. Obiectivul 1C, Știința socială ELO5 - Durabilitate

+ Denumește un curs alternativ de an.

Ultima actualizare Apr. 2020

Despre facultate

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Citeste mai mult

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Citește mai puţin
Independence , Lamoni + 1 Mai mult Mai Puțin