Licențiat în Merchandising Visual

Generalități

Programul de descriere

Licență IFA Paris Licențiat de FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Durata: 3 ani program în limba engleză
  • Campusuri: Paris, Florența
  • Format: Paris / Florența / Paris
  • Următorul aport: septembrie 2020
  • Credite ECTS: 180
  • Taxa de participare: 150 €
  • Taxă de școlarizare / An: € 9,400
  • Limitat la: 25 de elevi pe clasă


"Captivați consumatorii cu afișaje vizuale uimitoare"


Introducere

Ați trecut vreodată prin afișajele de ferestre de la Selfridges, Bloomingdales sau Printemps și s-au oprit pe pistă, pe măsură ce le-ați admirat designul? La opusul spectrului, v-ați întrebat vreodată ce este acest instinct care vă îndeamnă să împingeți ușile optice din fibră de sticlă ale magazinului emblematic Comme des Garcons din Rue du Faubourg St. Honore din Paris? Fie că suntem surprinși de complexitatea lor sau de curiozitatea noastră, fie de curiozitatea lor aparentă, magazinele care reușesc să-i facă pe clienți să "privească" să privească sunt aceia care au stăpânit arta comercializării vizuale.

Mărci comerciale vizuale este o platformă foarte utilizată aplicată de branduri pentru a promova un concept vizual clienților săi. Vizitatorii comerciali sunt foarte căutați, deoarece dezvoltă strategii vizuale și promovează produse, servicii în magazin și în cataloage, pentru a-și excita și a se angaja. Acest prim punct de contact este, de asemenea, cunoscut sub numele de vânzare tăcută.

Prea adesea redusă la îmbrăcăminte de ferestre, merchandisingul vizual este o funcție mult mai complexă a comerțului cu amănuntul, deoarece implică nu numai elemente de recuzită sau decor exterior în general, ci și arhitectură interioară. Calea specifică pe care o urmăm într-un magazin, fără ao realiza, intensitatea luminii care variază în funcție de zi sau produsele de achiziție impulsivă plasate strategic lângă casier sunt la fel de multe elemente care contribuie la realizarea obiectivului final al comerciantului vizual : maximizați volumul de vânzări pe metrul pătrat de vânzare cu amănuntul.

Ca parte a filosofiei sale de a oferi studenților cele mai recente și programe academice relevante, IFA Paris a creat un licență unică în Merchandising Visual, în colaborare cu partenerul academic Florentin: Academia Italiana.

Urmând principiul rotației campusului pe care IFA Paris adoptat, studenții inscrisi în programul de Licență în Merchandising Visual vor avea posibilitatea de a-și urma cursul în două locații: Florența și Paris. Fiind două centre importante pentru industria modei, cele două orașe vor oferi studenților noștri perspective diferite, dar complementare, care le vor permite să gândească în afara casetei.

Structura cursului de 3 ani corespunde celor 3 niveluri identificate în Cadrul pentru învățământul superior. Cursul este construit în conformitate cu principiile Convenției de la Bologna și oferă participanților un grant total de 180 ECTS (60 ECTS pe an).


Admitere

Cerințe de admitere:

  • 18 ani minim
  • Absolvirea liceului sau echivalarea acestuia
  • IELTS 5.5 sau TOEFL IBT 65 (sau echivalență) sau dovada de studii în limba engleză, pentru vorbitori de limbă non-nativă
  • O puternică motivație în moda
  • Interviu (în campus sau Skype)

Documente care trebuie furnizate:

  • Completați formularul de cerere online
  • Ultimele transcrieri de liceu
  • Copie a diplomei de liceu sau echivalența acesteia
  • Scrisoare de motivație
  • Rezuma CV
  • Fotografia de pașaport
  • Copia pașaportului


Structura cursului

Primul an

În cadrul învățământului superior, primul an corespunde unui nivel de învățământ superior de nivel 4. Elevii urmăresc modulele de bază pentru a descoperi universul afacerilor de modă. Ei vor dobândi competențe de bază în marketing, comunicare, cercetare de piață, resurse umane și contabilitate pentru a pune bazele pedagogice ale curbei de învățare.

Primul an este, de asemenea, comun cu Bachelor of Fashion Marketing și Bachelor of Fashion Management de distribuție Programe.

Grupurile de module sunt construite pentru a oferi o progresie logică în dobândirea competențelor de bază în Marketing, Design de modă și software CAD.

Elevii vor avea posibilitatea de a alege să înceapă studiile în campusul IFA Paris sau în Paris.


Al doilea an

În cadrul învățământului superior, al doilea an corespunde unui nivel de învățământ superior 5. În această etapă a experienței lor de învățare, studenții sunt invitați să se specializeze în Merchandising vizual. Se pune accentul pe arhitectura de retail, cu un amestec perfect între modulele de afaceri și cele creative.

Al doilea an se va face la Florența, în campusul partenerului academic Academia Italiana. Acest nivel a fost conceput special pentru a introduce studenții noștri la principiile de design interior, aplicate într-un spațiu comercial. Modulele oferite vor acoperi principiile de proiectare ale arhitecturii înainte de a trece la proiectele practice legate de crearea machetelor magazinelor.


Al treilea an

În cadrul învățământului superior, al treilea an corespunde unui nivel de învățământ superior 6. În procesul final al experienței lor de învățare, elevii vor mobiliza toate abilitățile transferabile dobândite anterior pentru a depăși provocările generate de dezvoltarea propriului proiect personal. Elevii care aleg specializarea Visual Merchandising vor fi obligați să producă un proiect Visual Retail bazat pe o scurtă prezentare a clienților.

Modulele care compun acest nivel sunt workshop-uri care sunt structurate pentru a oferi sprijin studenților în construirea proiectului lor integrat. În același timp, aceștia vor trebui să-și finalizeze o perioadă de internship pentru a-și aplica cunoștințele teoretice într-un context practic.

Al treilea an se va face în campusul nostru din Paris.

De-a lungul experienței lor de învățare, studenții noștri vor fi expuși la cele mai recente practici din industrie, datorită activităților noastre în Carieră și Alumni (CAC). De la cursuri de oaspeți până la excursii și expoziții, toate aceste activități extra-curriculare sunt organizate pentru a lărgi perspectivele studenților noștri și a le conecta cu realitățile industriei pe care au ales să o lucreze.


Pentru mai multe informații și pentru a descărca broșura programului, vă rugăm să vizitați: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-visual-merchandising

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.”

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.” Citește mai puţin
Paris , Shanghai , Istambul + 2 Mai mult Mai Puțin