Licenta in Administrarea Afacerilor
NHL Stenden University of Applied Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Leeuwarden, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.530 / per year *
Termen limită de aplicare
14 Aug 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* studenți din UE; Studenți din afara UE: 8.495 €
Introducere
Administrarea afacerilor este un program de licență de 4 ani creat pentru lideri naturali. Aflați cum să mențineți o companie să funcționeze fără probleme, cum funcționează afacerile și cum să le îmbunătățiți. Îți place să ai o responsabilitate și vrei ca partea ta din organizație să funcționeze. Dacă acesta ești tu, acest program ar putea fi cel potrivit pentru tine.
Dacă sunteți orientat spre internațional, vă veți bucura de rețeaua noastră globală dinamică care vă permite să petreceți o parte din studiile în străinătate. Denumit „Marele Tur”, puteți face o parte a acestui program într-una dintre locațiile Grand Tour din Africa de Sud, Bali, Thailanda, China sau Italia. În plus, legăturile noastre puternice cu domeniul îți permit să câștigi experiență din viața reală.
Study at <span translate="no">NHL Stenden</span> webinar
Alăturați-vă nouă pe 11 aprilie, de la 15:00 la 16:00 (CET) pentru un webinar online în care gazdele noștri studenți vă vor ajuta pe drumul dumneavoastră cu aventurile în lumea studiilor internaționale. Obțineți îndrumări, puneți întrebări și aflați care
Oportunități de carieră
Viitorul tau
Știți ce este necesar pentru a ajuta un departament să contribuie cu succes la obiectivele generale ale companiei.
Oportunități de carieră
- Manager de sucursală care conduce filiala națională sau internațională a unei organizații mari
- Consultant management operațiuni
- Manager de proiect se asigură că un proiect derulează fără probleme într-o organizație profit sau nonprofit
- Consultant de afaceri care ajută la rezolvarea problemelor unei organizații prin aplicarea expertizei dumneavoastră analitice
- Manager de proces care analizează, proiectează, documentează, îmbunătățește și implementează continuu procese și instrucțiuni de lucru
- Lider de echipă coordonează activitățile într-o echipă, reprezintă echipa și facilitează performanța acesteia
- Manager de cont care reprezintă o organizație și asigură legătura cu clienții