Licenta in constructia si managementul start-up-urilor
Mykolas Romeris University
Informatie cheie
Locația campusului
Vilnius, Lituania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.954 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Cerul nu este nici măcar o limită pentru cei care înțeleg lumile emergente ale inovației și antreprenoriatului. Toți cei care doresc să exploreze puterea schimbării, să facă o idee bună grozavă în realitate, pot avea un început excelent la Mykolas Romeris University .
Primul an poate fi văzut ca un pachet de bază pentru antreprenorii de mâine. Începem cu abilitățile de a prezenta bine o idee pentru că o mulțime de genii trec neobservate în lume pur și simplu din cauza unei idei comunicate inadecvat. Studenții lucrează cu cele mai recente cadre din lume, cum ar fi Metodologia Lean Start-up, Lean Business Model Canvas, Google Sprint, Design Thinking etc. Ei învață cum să valideze ideea rapid și la costuri reduse. Elevii învață cum să identifice oportunitățile și obstacolele în antreprenoriatul în afaceri. În plus, studenții sunt cufundați în toate elementele de bază ale conducerii unui startup: modele de afaceri Lean, validarea afacerii, pregătirea planului de afaceri, identificarea unică a propunerilor de vânzări, tehnologiile emergente etc.
Al doilea an se scufundă profund în construirea unei organizații Lean startup în timp ce învață abilități tehnologice și analitice esențiale. Obiectivul acestui an universitar este acela de a găsi produsul/piața evazivă și de a construi un MVP. Se așteaptă ca studenții să vorbească cu potențialii clienți, să învețe tehnici de vânzare esențiale, să devină capabili să găsească și să testeze diverse canale de achiziție de clienți, să dezvolte mesaje și poziționare eficiente. Se așteaptă ca echipele să își execute planurile de vânzări și marketing, să definească și să construiască și MVP și să le testeze cu clienții timpurii. Elevii vor învăța abilități tehnologice esențiale necesare pentru antreprenorul modern. Până la sfârșitul anului, studenții vor avea un MVP care nu este doar validat folosind cadre, ci și testat cu clienții timpurii. Pe tot parcursul procesului, echipele sunt asistate de mentori și profită de oportunitățile pentru a-și prezenta ideile investitorilor și competițiilor de startup.
În al treilea an, startup-urile studenților se vor transforma în adevărate companii. Se așteaptă ca startup-urile studenților să-și fi găsit produsul/piața potrivite, așa că vor începe să crească și să dubleze strategiile care au funcționat în stadiu incipient pentru a le transforma într-o creștere reală. Al treilea an se referă în esență la transformarea unui startup Lean într-o afacere scalabilă susținută de riscuri. Studenții vor învăța cum să automatizeze și să se extindă într-o organizație care funcționează corect, cum să construiască echipe de vânzări performante, cum să conducă și să angajeze pentru o organizație în creștere rapidă și cum să creeze și să cultive cultura companiei pe măsură ce compania crește. În acest an final, studenții vor fi împinși la limită, pe măsură ce își transformă startup-urile în afaceri, în timp ce planifică, proiectează și execută strategii mult mai complexe, în timp ce se pregătesc să strângă fonduri de risc și, ulterior, să devină următorul unicorn. Anul va culmina cu o Zi Demo în care startup-urile studenților vor concura pentru investitori, antreprenori distinși, mentori și alți experți în domeniu.
După absolvire, studenții vor dobândi cunoștințe și abilități universale nu numai pentru lansarea unui startup ca fondator sau co-fondator, ci și pentru a conduce orice afacere sau afacere. Absolvenții vor avea o mulțime de oportunități de carieră pentru a lucra ca manageri de proiect tehnologic, marketing digital sau guru al vânzărilor, proprietar de produs, dezvoltator de afaceri, deveni antreprenor sau CEO sau deveni investitor cu un pas suplimentar.
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Primul an
1 Semestru
Unități de curs obligatorii
- Introducere în programul de construcție și management pentru start-up
- Construire start-up și antreprenoriat
- Managementul proiectelor tehnologice
- Teoria și Practica Economiei Start-up
- Dezvoltarea tehnologiilor digitale
- Construirea echipei și leadership
2 Semestrul
Unități de curs obligatorii
- Filozofie
- Marketing pentru start-up și creștere rapidă
- Start-up-uri în sectorul public GovTech
- Design de produs digital
- Inteligență emoțională și psihologie
- Limbă străină pentru scopuri specifice (engleză / franceză / germană)
Al doilea an
3 Semestrul
Unități de curs obligatorii
- Bazele programării
- Baze de date de afaceri și analiza lor
- Cercetare de piață și metode experimentale
- Arta vânzării și a negocierii
- Management contabil și financiar pentru start-up-uri
4 Semestrul
Unități de curs obligatorii
- Managementul afacerilor digitale
- Fundamentele construirii web
- Managementul securității cibernetice
- Start-up-uri Mediu juridic
- Dezvoltarea designului multimedia
Al treilea an
5 semestru
Unități de curs obligatorii
- Subiect de studiu opțional
- Marketing digital
- Strategii pentru inovarea modelelor de afaceri
- Fuziuni și achiziții pentru start-up-uri și companii
- Tehnologia financiară FinTech
6 semestru
Unități de curs obligatorii
- Lucrare de licenta
- Alternativ, unități de curs opționale
- Implementarea inovațiilor într-o organizație
- Proiect experiențial de pornire a clădirii