$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Licență în Științe naturale în Mexic 2022

Obținerea unei diplome de licență este realizată prin completarea cursurilor necesare de studiu oferite de către colegiile și universitățile la care te poți înscrie. Completarea acestui studiu poate dura trei până la șapte ani în funcție de instituția la care vrei să urmezi programul.De grade în cauză cu Științe Naturale sunt cele care caută să înțeleagă și să postulat… Citeste mai mult

Obținerea unei diplome de licență este realizată prin completarea cursurilor necesare de studiu oferite de către colegiile și universitățile la care te poți înscrie. Completarea acestui studiu poate dura trei până la șapte ani în funcție de instituția la care vrei să urmezi programul.

De grade în cauză cu Științe Naturale sunt cele care caută să înțeleagă și să postulat regulile care guvernează lumea naturala. Aceasta se face prin metoda științifică. Acestea încearcă să proiecteze modele care explica procesele naturale prin utilizarea de matematică. Exemple sunt biologie, chimie sau fizica.

Mexicul este una dintre țările cele mai populare turistice de pe planetă. Țara are ambele zone tropicale și temperate oferind studenților cel mai bun timp aici. Dacă doriți să studieze pentru cursul dumneavoastră în Universitatea Nationala Autonoma din Mexic, aceasta va fi o viață strălucitoare cu mult divertisment din țară, precum și.

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Mexic
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Universidad Autonoma Baja California Sur
México, Mexic

Competențe ale absolvenților Biologul marin este competent să: • Ajute în gestionarea și conservarea ființelor vii. • Colaborați la cercetări originale și de ultimă generație ... +

Competențe ale absolvenților Biologul marin este competent să: • Ajute în gestionarea și conservarea ființelor vii. • Colaborați la cercetări originale și de ultimă generație privind ecosistemele marine. • Colaborarea la proiecte de gestionare și conservare a resurselor marine. • Participă la dezvoltarea biotehnologiilor. • Colaborarea la propuneri și măsuri pentru atenuarea modificării habitatelor marine. • Colaborați la niv. local, regional, național și internațional în evaluarea vulnerabilității resurselor marine la schimbările climatice. • Colaborați la gestionarea resurselor pentru proiecte științifice, tehnice, de mediu și de investiții. • Diseminați publicului larg informațiile tehnice și științifice legate de biologia marină. • Transmite formal cunoștințele despre științele biologice. -
Licenţă
Spanish (Mexican)
Campus
 
A-STATE Queretaro
Santiago de Querétaro, Mexic +1 Mai mult

CHEM 3103 & CHEM 3101 Universitatea de Fizică I

CHEM 3103 & CHEM 3101 Universitatea de Fizică I -
BSc
Normă întreagă
4 ani
Engleză
Campus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexic

Dezvoltarea și consolidarea abilităților, competențelor intelectuale, atitudinilor și valorilor necesare unei dezvoltări optime în viața de zi cu zi, constituie un scop centra ... +

Dezvoltarea și consolidarea abilităților, competențelor intelectuale, atitudinilor și valorilor necesare unei dezvoltări optime în viața de zi cu zi, constituie un scop central al educației de bază. Învățământul secundar preia și continuă formarea începută în școala primară și își propune să promoveze dezvoltarea completă și cuprinzătoare a adolescenților care primesc serviciul. Educația cuprinzătoare în școala secundară urmărește să promoveze în comun dimensiunile personale și sociale, în special cele care se referă la aspecte etice, afective, atitudinale și intelectuale. Se așteaptă ca acest lucru să favorizeze autonomia elevilor, învățarea pe tot parcursul vieții, precum și promovarea eficacității personale în prezent și în munca și viața lor civică viitoare. În acest context, din reforma inițiată în 1993, predarea științelor naturii capătă o mai mare relevanță. În special, abordarea predării biologiei este reformulată pentru a consolida relațiile dintre mediile personale și sociale ale studenților. În acest fel, încearcă să asocieze abilitățile, valorile, atitudinile și cunoștințele lor cu experiența personală, familială și comunitară pentru a favoriza luarea de decizii în cunoștință de cauză pentru îmbunătățirea sănătății și a mediului. Aplicarea unei abordări eminamente formative necesită o reorientare a performanței didactice și o reevaluare a rolului elevului pe baza noilor propuneri de formare inițială a cadrelor didactice. În acest sens, pregătirea cadrelor didactice competente și a profesioniștilor din învățământul secundar trebuie să răspundă nevoilor de învățare de bază ale elevilor la care să se ocupe atunci când absolvesc școala normală. În cazul specialității de biologie, acest document enumeră aceste nevoi, precum și competențele și abilitățile pe care viitorul profesor va trebui să le dobândească în timpul pregătirii lor. De asemenea, prezintă descrierea subiectelor pe harta curriculară pentru specialitatea menționată. -
Licenţă
Spanish (Mexican)
Campus
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Mexic

Curriculum-ul licenței în predare și învățare a matematicii în educație Secundar este documentul care guvernează procesul de formare a profesorilor în această disciplină. Desc ... +

Curriculum-ul licenței în predare și învățare a matematicii în educație Secundar este documentul care guvernează procesul de formare a profesorilor în această disciplină. Descrieți ghidurile dvs. fundamentale, elementele generale și specifice care îl alcătuiesc, în conformitate cu tendințele din învățământul superior și cu abordările curriculumului educației obligatorii. aplicarea sa în Școlile Normale ar trebui să le permită să participe, cu oportunitate și relevanță, la cerințele derivate din situațiile și problemele pe care activitatea profesională le va prezenta viitorilor profesori de acest nivel educațional pe termen scurt și mediu. -
Licenţă
Spanish (Mexican)
Campus
 
Higher Teacher Training School of Nayarit (Escuela Normal Superior de Nayarit)
Tepic, Mexic

Istorie academică cu note până la a 5-a. semestrul liceal

Istorie academică cu note până la a 5-a. semestrul liceal -
Licenţă
Spanish (Mexican)
Campus
 
A-STATE Queretaro
Santiago de Querétaro, Mexic +1 Mai mult

Acest program servește studenților care doresc să obțină un fundal larg în biologie, botanică, biologie de mediu, zoologie sau ecologie și gestionare a faunei sălbatice. Acest ... +

Acest program servește studenților care doresc să obțină un fundal larg în biologie, botanică, biologie de mediu, zoologie sau ecologie și gestionare a faunei sălbatice. Acest preparat califică studenții pentru a lucra profesional în profesii de sănătate, predare, cercetare, industrie, sau pentru studii postuniversitare. -
BSc
Normă întreagă
4 ani
Engleză
Campus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexic

În ultimii 20 de ani, cercetarea în educația matematică în Mexic și în multe alte țări ale lumii a raportat o cantitate semnificativă de cunoștințe utile pentru îmbunătățirea ... +

În ultimii 20 de ani, cercetarea în educația matematică în Mexic și în multe alte țări ale lumii a raportat o cantitate semnificativă de cunoștințe utile pentru îmbunătățirea curriculumului la diferite niveluri educaționale, dar în special în învățământul de bază. Școala secundară, considerată în prezent ca ultimul pas al educației de bază în Mexic, atribuie predării, studierii și învățării matematicii un loc important în planul de studiu și programele, deoarece este un spațiu privilegiat pentru ca elevii și adolescenții să dobândească cunoștințe, să dezvolte abilități. , și încurajează atitudini care le permit să rezolve probleme de diferite tipuri și să continue să învețe independent. Scopul fundamental al studierii matematicii la nivelul de bază este de a umple conceptele matematice cu semnificație, astfel încât acestea să poată fi utilizate flexibil și adecvat în rezolvarea problemelor. Memorarea tehnicilor și aplicarea lor într-un mod mecanic și-au arătat ineficiența și încetul cu încetul lasă loc reflecției, căutării creative, adoptării unor procedee din ce în ce mai eficiente. Pentru a atinge scopul fundamental al studierii matematicii în învățământul secundar, este necesar să se reorienteze rolul celor trei factori fundamentali care intervin în procesul didactic: profesorul, elevii și activitățile de studiu. Când se vorbește despre procesul didactic sau procesul de studiu, se face trimitere la interacțiunile stabilite între elevi, profesor și activitățile de studiu. Acestea din urmă sunt situațiile sau problemele care apar în materialele de sprijin disponibile profesorului, atât cele furnizate de Ministerul Educației Publice, cât și textele comerciale. Din cele de mai sus, a rezultat necesitatea modificării curriculum-ului pentru diploma de licență în învățământul secundar, -
Licenţă
Spanish (Mexican)
Campus
 
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Mexic

Abordarea centrată pe învățare implică un nou mod de gândire și de dezvoltare a instruirii și a practicii profesionale desfășurate de un profesor. El pune la îndoială paradigm ... +

Abordarea centrată pe învățare implică un nou mod de gândire și de dezvoltare a instruirii și a practicii profesionale desfășurate de un profesor. El pune la îndoială paradigma centrată pe predarea repetitivă, a tăierii transmisiv-receptive care prioritizează achiziționarea declarativului, inertului și decontextualizatului. Această propunere are ca referință principală concepția constructivistă și învățarea și predarea socioculturală, conform cărora învățarea constă într-un activ și conștient că scopul său este construirea semnificațiilor și atribuirea sensului conținuturilor și experiențelor din partea cursantului . Această abordare constă într-un act intelectual, dar în același timp social, afectiv și interacțiune într-o comunitate de practici socioculturale. Procesul de învățare are loc grație acțiunilor de mediere pedagogică care implică o activitate coordonată de intenție-acțiune-reflecție între elevi și profesor, în jurul unei diversități de obiecte de cunoaștere și cu intervenția anumitor limbaje și instrumente. Mai mult, apare în contexte socio-culturale și istorice specifice, din care nu poate fi abstractizat, adică are un caracter situat. -
BBA
Spanish (Mexican)
Campus