$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Licență în Administrarea afacerilor 2021/2022 în Statele Unite ale Aracaju în Brazilia

O diplomă de licență este un grad post-secundar acordat după finalizate 120 de credite. Este nevoie, de obicei, opt semestre pentru a finaliza o diplomă de licență. În timp ce completarea un curs universitar, candidații trebuie să studieze cursuri generale și a ales un anumit subiect important. O diplomă de licență poate fi, de asemenea, numit un bacalaureat în anumite țări.Unele… Citeste mai mult

O diplomă de licență este un grad post-secundar acordat după finalizate 120 de credite. Este nevoie, de obicei, opt semestre pentru a finaliza o diplomă de licență. În timp ce completarea un curs universitar, candidații trebuie să studieze cursuri generale și a ales un anumit subiect important. O diplomă de licență poate fi, de asemenea, numit un bacalaureat în anumite țări.

Unele dintre cele mai bune universități din America Latină se bazează în Brazilia, o țară care are mai mult de 2.000 de instituții de învățământ superior. Universitățile din Brazilia poate fi împărțită în următoarele clasificări: guvernul federal a reușit universități; universitățile de stat controlate de guvern, guvernul municipal universități gestionate și universități private.

Deși, cel mai mic stat din Brazilia, Aracaju are mai multe unități de învățământ care oferă oportunități mai mari de învățare pentru oameni. Facilități bine cunoscute, cum ar fi Universitatea Federala din Sergipe, Universitatea Tiradentes și Sao Luis Colegiul se bazează aici.

Solicită Informații Diplome de Licență în Administrarea afacerilor în Statele Unite ale Aracaju în Brazilia 2021/2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Brazilia
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Grupo Tiradentes
Aracaju, Brazilia

Planul, organizează, în mod direct și controla oamenii, materiale și resurse financiare. Acestea sunt funcțiile clasice ale administratorului care, în cursul carierei sale, a ... +

Planul, organizează, în mod direct și controla oamenii, materiale și resurse financiare. Acestea sunt funcțiile clasice ale administratorului care, în cursul carierei sale, a adăugat că alte funcții importante: să acționeze în spiritul de conducere, de înțelegere, umanitatea și maturitatea emoțională, pentru a îmbunătăți capacitatea lor de a face față cu oamenii și să dezvolte puterea lor convingere. -
Licenţă
Normă întreagă
4 ani
Portuguese (Brazil)
Mart 2022
Campus