Vezi Programe de Licență în Astronomie 2022 în Statele Unite ale Wellesley în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este o diplomă de licență de patru ani și este standard pentru învățământul superior în cea mai mare din lume. Diplome de licență pot fi obținute la universitățile de stat, de la universitățile private, la colegiile comunitare și prin universități on-line.Astronomia este un subiect larg care cuprinde studiul vast al galaxiilor, planetelor și stelelor. A… Citeste mai mult

Astronomia este un subiect larg care cuprinde studiul vast al galaxiilor, planetelor și stelelor. Acest domeniu de studiu poate implica multe oportunități experimentale, cum ar fi utilizarea unui observator local pentru a înregistra date sau călătoria într-o anumită locație pentru a asista la un eveniment ceresc.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Wellesley este un mic oraș situat în statul american Massachusetts. În afară de a fi acasa, la 27.000 de locuitori, orașul găzduiește un număr de instituții cu cele mai populare fiind la Colegiul Wellesley.

Solicită Informații Licențe în Astronomie în Statele Unite ale Wellesley în Statele Unite ale Americii 2022