Vezi Programe de Licență în Biologie în America de Nord 2022

O diplomă de Licență este o diplomă oferită de către universități și colegii. Pentru a obține o diplomă de licență trebuie să completezi cursurile necesare care pot dura trei până la șapte ani, în funcție de instituția la care ești înscris.Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diverse domenii legate de științele biologice. Aceste zone varia… Citeste mai mult

Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diverse domenii legate de științele biologice. Aceste zone variază de la genetica si evolutie, pentru ecologie sau biologie celulara. Gradul este apoi implicat cu teoria și practica de animale și biologie vegetala, de observare și analiză a sistemelor biologice.

Spanning 23 de țări, America de Nord este continent umplut cu posibilitatea de învățământ. Studenții au posibilitatea de a învăța mai multe limbi și de a dezvolta o înțelegere a diferitelor culturi foarte mult.

Caută Programe de Licență în Biologie în America de Nord 2022

Susquehanna University
Selinsgrove, Statele Unite ale Americii

Avem un centru științific de ultimă generație perfect echipat pentru cursuri de tip atelier, o stație de teren de 87 de acri chiar în campus, un laborator dedicat cercetării apelor dulci și am menționat că râul Susquehanna este în curtea noastră? Universitatea este perfect amplasată pentru studiul biologiei - într-un ecosistem de vale bogat în pești, păsări, plante și alte animale și organisme. -

King's College - Pennsylvania, USA
Wilkes-Barre, Statele Unite ale Americii

Biologia, studiul științific al vieții și al organismelor vii, este un câmp foarte larg, care variază la scară de la molecule la ecosisteme. Oportunitățile disponibile absolvenților noștri sunt, de asemenea, largi și variază de la cariere în cercetare la medicină până la educație. Mulți dintre studenții noștri merg la profesii în științele sănătății, unde își aplică înțelegerea organismelor vii zilnic. Alții trec la școală absolventă sau cariere în cercetare, unde generează noi cunoștințe despre organismele vii pentru comunitatea științifică. -
Aug 2023
01 Iun 2023

University of North Georgia - UNG
Dahlonega, Statele Unite ale Americii +1 Mai mult

Specializarea de biologie la UNG este un program versatil care vă permite să explorați științele biologice în ansamblu, în timp ce vă scufundați în domenii de specialitate din domeniu. Deși există cursuri pe care trebuie să le urmeze toate specialitățile în biologie, există o flexibilitate în curriculum pentru a alege cursuri care vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele carierei. De exemplu, dacă doriți să studiați managementul faunei sălbatice în școala absolventă, puteți alege cursuri elective în ornitologie și biologie a conservării. Dacă sunteți interesat de un program profesional, atunci ați putea lua cursuri opționale de nivel superior care îndeplinesc cerințele de admitere pentru programul dvs. de vis. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Belmont Abbey College