Vezi Programe de Licență în Biologie în Asia 2022

Obținerea unei diplome de licență este realizată prin completarea cursurilor necesare de studiu oferite de către colegiile și universitățile la care te poți înscrie. Completarea acestui studiu poate dura trei până la șapte ani în funcție de instituția la care vrei să urmezi programul.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecu… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Caută Programe de Licență în Biologie în Asia 2022

Sunway University
Shah Alam, Malaysia

BSC (Hons) Biologie cu Psihologie este un program interesant și inovatoare, care vă permite să combinați studiul biologiei umane cu cursuri în științele comportamentale. Acesta este un program cu adevărat unic, care va dota absolvenții cu cunoștințele și abilitățile în neuroștiință pentru a-și desfășura carierele incitante, de la cercetarea clinică în industria farmaceutică, industria sănătății, industria alimentară la lege. Acest grad ar putea fi, de asemenea, pașaportul dvs. pentru a studia în continuare și a asigura o carieră în descoperirea de droguri sau în mediul academic, oriunde în lume. -

The Education University of Hong Kong
Hong Kong

Programul își propune să pregătească profesori de știință secundari calificați, competenți, profesioniști, capabili să satisfacă nevoile educaționale ale cursanților cu abilități diferite în cadrul unei comunități care apreciază mai multe aspecte ale inteligenței. Absolvenții programului vor fi atins excelența academică și competența profesională pentru predarea eficientă a științei în școli. În special, vor deține o comandă solidă a cunoștințelor și abilităților subiectului științei, împreună cu o înțelegere fermă și completă a interrelației dintre teorie și practică. -

Nazarbayev University
Nur-Sultan, Kazahstan

Programul de licență în științe biologice (BSc) în științe biologice cuprinde atât tehnici de laborator de ultimă generație, cât și cursuri practice de laborator în domenii moderne ale științelor și tehnologiei biologice și biomedicale, inclusiv, fără a se limita la, biologie celulară și moleculară, bioinformatică , tehnologii celulare, recombinante, microscopie și imagistică, genetică moleculară, microbiologie, imunologie, neuroștiințe și altele. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Bilkent University