Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Nova Scotia în Canada

O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare.O diplomă de licență în biologie este preocupat de teoria și practica de… Citeste mai mult

O diplomă de licență în biologie este preocupat de teoria și practica de animale și biologie vegetala. Acesta este astfel concentrată în observarea și analiza a sistemelor biologice. Este subiecte varia de la evoluția și biodiversității la biologie celulara si moleculara.

Canada este cea mai bună țară pentru a continua educația dumneavoastră superior, dacă sunteți o persoană interactive. Aproape fiecare grup etnic este reprezentat în Canada, astfel "SA societate multiculturală. Bariera lingvistică nu este o problemă pentru studenții străini ca Canada este considerată lider mondial 's în formarea lingvistică.

Citește mai multe despre studiul în Canada