Vezi Programe de Licență în Biologie în Europa 2022

O diplomă de licență este o diplomă de licență de patru ani și este standard pentru învățământul superior în cea mai mare din lume. Diplome de licență pot fi obținute la universitățile de stat, de la universitățile private, la colegiile comunitare și prin universități on-line.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Europa este al șaselea cel mai mare continent și cuprinde 47 de țări și dependențele asortate, insule și teritorii. Acesta este marginita de Marea Mediterana la sud, Asia de est, și Oceanul Atlantic la vest.

Caută Programe de Licență în Biologie în Europa 2022

University of Hull
carenă, Regatul Unit

Biologia la Hull se referă la abordarea provocărilor globale, de la inginerie genetică până la schimbările climatice. Veți dobândi abilități practice din lumea reală în laborator și în domeniu și veți învăța să comunicați subiecte importante din biologie către diverse audiențe. Veți studia într-un departament de sprijin și prietenos, cu acces la facilități standard din industrie. Acest grad reflectă amploarea științelor biologice moderne, cu subiecte de bază, inclusiv genetică și genomica, microbiologie, evoluție, biologia celulară și diversitatea biologică. Vă vom ajuta să vă construiți diploma în funcție de interesele dvs., cum ar fi genomica moleculară, toxicologie, ecologie aplicată sau alte subiecte de specialitate. Fascinat de biologia umană? De asemenea, puteți lua module din științe biomedicale. Sau dacă sunteți interesat de toate domeniile biologiei, puteți lua o gamă largă de opțiuni - alegerea vă aparține. Veți primi o mulțime de instruire practică în laborator și pe teren și veți lucra la mini-proiecte pe tot parcursul cursului. De asemenea, puteți urma una dintre opțiunile noastre de cursuri rezidențiale, inclusiv excursii în străinătate în Brazilia sau Mallorca, unde veți învăța abilități esențiale pentru cariere ecologice. Gradul nostru va deschide porțile către cariere interesante. Absolvenții noștri au câștigat locuri de muncă în industriile bioștiințelor, predare, medicină veterinară, consultanță ecologică și oameni de știință în organizații guvernamentale și non-guvernamentale. De asemenea, studenții noștri continuă să studieze prin calificări de nivel de master sau doctorat, devenind lideri științifici ai viitorului. Predarea excelentă este foarte apreciată aici. Suntem un grup mic și prietenos de susținere, ceea ce înseamnă că vă veți cunoaște bine profesorul personal de sprijin pe parcursul timpului pe care îl aveți la Hull. Avem, de asemenea, trei câștigători ai Premiului pentru profesorul anului în domeniul învățământului superior în domeniul bioștiinței de la Royal Society of Biology în departament. Aducem colaboratori industriali în predarea noastră, astfel încât să puteți vedea cum este utilizată biologia în contexte reale. Cum vei studia Pe parcursul diplomei, se așteaptă să studiați timp de 1.200 de ore pe an. Asta se bazează pe 200 de ore pe modul de 20 de credite. Și include ore programate, timpul petrecut pentru plasare și studiu independent. Modul în care acest timp este împărțit între fiecare dintre acestea variază în fiecare an și depinde de cursul și modulele pe care le studiezi. Nu ne bazăm doar pe examene. Avem o gamă diversă de evaluări concepute pentru a vă ajuta să dezvoltați o serie de abilități transferabile. De exemplu, în loc să scrieți un eseu, v-am putea cere să scrieți un document de politică sau un plan de management al faunei sălbatice, așa cum vi se poate cere să faceți atunci când începeți munca. 6 motive pentru a studia biologia la Hull Specializați-vă în domeniul molecular sau ecologic - sau păstrați opțiunile largi Obțineți abilități de laborator standard în industrie Personalul include trei profesori RSB ai anului Oportunități de lucru pe teren în străinătate și în Marea Britanie* Facilități moderne, inclusiv laboratoare de genomică Evaluare de angajare a absolvenților de 96%† -

University of Nyiregyhaza
Nyíregyháza, Ungaria

Scopul nostru este de a pregăti studenții noștri să devină specialiști capabili să analizeze cele mai importante relații din biologie, care cunosc cele mai importante metode de cercetare în acest domeniu și care sunt capabili să planifice, să rezolve și să evalueze sarcini biologice. Specializare Operator Biologie Aplicată. -
6 semestre

University of Groningen
Groningen, Ţările de Jos

BSc în Biologie oferă studenților o gamă largă de specializări. În primul semestru, veți urma un program pe bază largă, după care puteți alege alegerea definitivă. Facultatea noastră este cunoscută ca fiind câștigătorul premiului Nobel pentru chimie din 2016, Ben Feringa, și al câștigătorului premiului Nobel pentru fizică, Frits Zernike. Programele de studii biomedicale au legături strânse cu Centrul Medical Universitar din Groningen. Dacă alegeți unul dintre aceste programe, veți petrece mult timp la UMCG, pentru practici, printre altele. Groningen oferă, de asemenea, un program unic de masterat în biologie marină. -
English (UK)
01 Sept 2023
15 Ian 2023

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Universidad de Leon