Vezi Programe de Licență în Biologie în Japonia 2022

O diplomă de licență este o diplomă universitară oferită de către universități și colegii după ce studenții finalizează un program de studiu. Majoritatea cursurilor de licență durează trei sau patru ani, deși unele pot dura chiar și până la șapte ani.Studiul aprofundat al aspectelor biologice ale corpului uman poate reprezenta baza pentru continuarea studiilor în farmacologie… Citeste mai mult

Studiul aprofundat al aspectelor biologice ale corpului uman poate reprezenta baza pentru continuarea studiilor în farmacologie sau medicină. Studiul biologiei poate fi combinat cu instruirea pentru obținerea unei acredități de predare, pentru cei care doresc să devină profesori de știință.

Japonia are una dintre sistemele de foarte integrate de învățământ superior din Asia. Japans abordare a științei și tehnologiei este extrem de evaluat, astfel, nivelul lor de educație foarte structurate de la copilărie la primar prin secundare la nivel terțiar. Cu 126 de milioane de oameni care trăiesc în Japonia are un mediu cultural bogat. Zona mai mare din Tokyo este cea mai mare zonă metropolitană din lume, cu peste 30 de milioane de locuitori.

Programe de Licență de Top în Biologie în Japonia 2022

Citește mai multe despre studiul în Japonia
Nagahama Institute Of Bio-Science And Technology
Nagahama, Japonia

Explicarea fenomenelor vieții la nivel molecular în organismele care formează ecosisteme Pământul găzduiește o mare varietate de organisme vii, care cuprind ecosisteme bogate care există în armonie cu mediul. Cursul de biologie a mediului efectuează cercetări cu scopul de a înțelege modul în care organismele recunosc mediul în ecosisteme și își armonizează activitățile folosind limbajul moleculelor. De exemplu, cursul acoperă cercetarea mecanismelor prin care animalele recunosc și răspund la stimulii externi, cum ar fi lumina, și cercetarea efectelor perturbatorilor endocrini care curg în râuri, lacuri și mlaștini asupra peștilor și a altor animale sălbatice și mecanismele prin care acei efectele sunt efectuate. Alte proiecte în care departamentul este implicat cu entuziasm includ cercetarea mecanismelor de recunoaștere a mediului plantelor și imunitatea plantelor la bacteriile patogene, cercetarea mecanismelor fiziologice ale microorganismelor și controlul duratei lor de viață și cercetarea diferitelor substanțe active fiziologic care sunt create de organismele din mediu. Considerăm că cercetarea în domenii precum acestea oferă o bază pentru menținerea ecosistemelor bogate în viață într-un viitor nedefinit. -

National Fisheries University
Yoshimi, Japonia

Departamentul administrează un program cuprinzător de educație și cercetare care utilizează cea mai recentă tehnologie pentru a studia o mare varietate de principii științifice de bază necesare tehnologiei de reproducere și reproducere utilizate în pescuit, animale și plante, în timp ce caută armonie cu natura. Departamentul este dedicat cultivării absolvenților care sunt capabili să servească drept lideri, prin funcții publice sau în domeniul pescuitului din lumea reală și care sunt echipați cu abilități avansate de rezolvare a problemelor. În plus, departamentul cultivă și oameni pentru implicarea în activități de pescuit de tip „creație și cultivare”, cum ar fi reproducerea și reproducerea. -

Fukui Prefectural University
Eiheiji, Japonia

Caracteristica educației și cercetării din cadrul Departamentului de Bioresurse marine este că acoperă diverse domenii, de la științele naturii la științele sociale. Abordăm diverse probleme legate de mare, râuri și lacuri din diverse perspective, iar activitățile absolvenților sunt diverse. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Nara Institute Of Science And Technology NAIST