Vezi Programe de Licență în Biologie în Oceania 2022

O diplomă de licență 's poate duce usi de învățământ, oferă posibilitatea de avansare în carieră, sau pune bazele pentru exercitarea de un grad avansat. Scopul nostru este de a ajuta viitorii studenti naviga în procesul de selectare a programului cu succes. Noi facem lucrurile mai ușor prin raționalizarea căutare.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspecte… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Datorită numeroase țări din Oceania, ocazii de muncă și legile permisului de muncă diferă foarte mult, cu date privind oportunitățile in unele tari fiind limitată. Australia și Noua Zeelandă sunt cele mai avansate țări din zonă.

University of the South Pacific USP
Suva, Fiji

Divizia de Biologie oferă cursuri de biologie pentru programele de studii universitare și postuniversitare în cadrul Facultății de Științe și Tehnologie. Cursurile oferite de diviziune aduc un echilibru între studiile tradiționale în biologie și progresele moderne ale cercetării biologice la niveluri variind de la molecule la comunități. -
Feb 2023
01 Dec 2022

Universitas Gadjah Mada
Yogyakarta, Indonezia

Facultatea de Biologie UGM se străduiește să ofere educație de înaltă calitate. Ca una dintre cele 18 facultăți din UGM, Facultatea de Biologie are o viziune care susține viziunea universității de a îmbunătăți învățământul superior de învățământ, conducând la o Universitate de clasă mondială. În concordanță cu misiunea sa de a produce licență universitară superioară și competitivă la nivel internațional și de la Programul de licență biologică la Facultatea de Biologie UGM a fost recunoscut pe plan internațional de către ASIIN, precum și pentru a satisface cererea tot mai mare de piață pentru absolvenții orientați internațional în biologia tropicală, Biologia își propune să stabilească un program internațional de licență (IUP). Stabilirea IUP Biology este de așteptat să extindă, de asemenea, portofoliul Facultății de Biologie ca furnizor de programe educaționale de înaltă calitate și competitive și ca mașină de conducere pentru dezvoltarea infrastructurii în cadrul Facultății de Biologie. -
7 semestre

University of Tasmania College of Sciences and Engineering
Sandy Bay, Australia

Diploma noastră de științe marine și antarctice este singura de acest fel din Australia și este oferită într-unul dintre cele mai bune locuri din lume pentru studii marine temperate. Vă oferă abilitățile și cunoștințele pentru o carieră în sectoarele marine interesante, în creștere și critice la nivel mondial, pescuit, acvacultură și Antarctica. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Institute of Marine And Antarctic Studies