Vezi Programe de Licență în Biologie în Orientul Mijlociu 2022

O diplomă de licență este o diplomă de licență de patru ani și este standard pentru învățământul superior în cea mai mare din lume. Diplome de licență pot fi obținute la universitățile de stat, de la universitățile private, la colegiile comunitare și prin universități on-line.Studiul aprofundat al aspectelor biologice ale corpului uman poate reprezenta baza pentru continuare… Citeste mai mult

Studiul aprofundat al aspectelor biologice ale corpului uman poate reprezenta baza pentru continuarea studiilor în farmacologie sau medicină. Studiul biologiei poate fi combinat cu instruirea pentru obținerea unei acredități de predare, pentru cei care doresc să devină profesori de știință.

Nimic nu ajută oamenii de știință să crească ca expunerea la un set divers de idealuri și medii și asta e doar ceea ce orice student va primi în Orientul Mijlociu. De la civilizatiile antice culturilor moderne zi, oamenii de știință au posibilitatea de a experimenta lucruri noi în această regiune.

Caută Programe de Licență în Biologie în Orientul Mijlociu 2022

Bilkent University
Ankara, Turcia

Departamentul de Biologie Moleculara si Genetica pregateste studentii sa devina cercetatori in acest domeniu de biologie. -
15 Sept 2022

United Arab Emirates University - Undergraduate Programs
Al Ain, Emiratele Arabe Unite

Programul în Biologie este conceput pentru a oferi studenților o bază puternică în științele biologice, după care pot contribui la una dintre cele trei concentrații: biologie celulară și moleculară, biologie generală sau biologie ecologică și de mediu. -

Qatar University
Doha, Qatar

Programul B.Sc. în Știința Biologică este conceput pentru a oferi o pregătire și o calificare adecvată în biologia modernă, pentru a satisface avansul unic în domeniu și pentru a răspunde nevoilor și aspirațiilor societății Qatarilor. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Kadir Has University