Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Bragança în Portugalia

O diplomă de licență 's este acordat la finalizarea cu succes a unui program universitar de licență. Acesta este adesea primul grad un student primit în cariera lui sau a ei academic. Este de obicei nevoie de patru ani de studiu full-time pentru a câștiga o diplomă de licență.O diplomă de licență în biologie este preocupat de teoria și practica de animale și biologie vegetala… Citeste mai mult

O diplomă de licență în biologie este preocupat de teoria și practica de animale și biologie vegetala. Acesta este astfel concentrată în observarea și analiza a sistemelor biologice. Este subiecte varia de la evoluția și biodiversității la biologie celulara si moleculara.

Portugalia este una dintre cele mai calde tari europene. Programele universitare sunt foarte accesibile. De fapt, Portugalia are unul dintre cele mai mici costuri de trai pentru studenți. Bucurați-vă de cele mai mari plaje din Algarve sau vechile aripi de istorie în capitala de la Lisabona.

Solicită Informații Studii Universitare în Biologie în Statele Unite ale Bragança în Portugalia 2022