Vezi Programe de Licență în Biologie în Spania 2022

O diplomă de licență este un grad post-secundar acordat după finalizate 120 de credite. Este nevoie, de obicei, opt semestre pentru a finaliza o diplomă de licență. În timp ce completarea un curs universitar, candidații trebuie să studieze cursuri generale și a ales un anumit subiect important. O diplomă de licență poate fi, de asemenea, numit un bacalaureat în anumite țări.Absolv… Citeste mai mult

Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diverse domenii legate de științele biologice. Aceste zone variază de la genetica si evolutie, pentru ecologie sau biologie celulara. Gradul este apoi implicat cu teoria și practica de animale și biologie vegetala, de observare și analiză a sistemelor biologice.

Spania (spaniolă: España) este o țară diversă de partajare Peninsula Iberică cu Portugalia, la capătul vestic al Mării Mediterane. Spania este considerată o țară exotică în Europa, datorită locuitorilor săi prietenos si stilul de viata relaxat. Durata normală de cursuri universitare în Spania este de 4 ani, cu excepția Medicina si diplome duble, care sunt 6. Madrid și Barcelona sunt bine orașe din întreaga lume cunoscut pentru bucătăria sa, viața de noapte vibrantă, și faimosul folclor și festivități.

Programe de Licență de Top în Biologie în Spania 2022

Citește mai multe despre studiul în Spania
Universidade Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, Spania

Obiectivul final al licenței în biologie este formarea profesioniștilor care înțeleg și cunosc complexitatea și diversitatea ființelor vii și relația lor cu mediul în care trăiesc, care le studiază la toate nivelurile de organizare și dintr-o perspectivă integrativă. -
Spaniolă, Gallegan
13 Aug 2022

Universidad de Leon
León, Spania

Instruim profesioniștii cu cunoștințe teoretice și practice despre morfologia, sistematica, structura, funcția și interacțiunea ființelor vii, pentru a putea practica profesional în domenii atât de diverse precum cercetarea, companiile bazate pe biotehnologie, sănătatea, managementul mediului, predarea etc. -
BA
8 semestre
Spaniolă

University of Oviedo
Oviedo, Spania

Se recomandă pregătirea adecvată în disciplinele Biologie, Fizică, Geologie, Matematică și Chimie și manifestarea interesului pentru Științele Naturii și Pământului. Este de dorit ca aceștia să aibă un nivel bun de limba engleză. -
Frecvență redusă
Spaniolă

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Universidade Santiago de Compostela