Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale California în Statele Unite ale Americii

Obținerea unei diplome de licență este realizată prin completarea cursurilor necesare de studiu oferite de către colegiile și universitățile la care te poți înscrie. Completarea acestui studiu poate dura trei până la șapte ani în funcție de instituția la care vrei să urmezi programul.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecu… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

California Lutheran University
Mii de stejari, Statele Unite ale Americii

Biologii studiază multe aspecte ale modului în care funcționează viața – de la detaliile moleculare ale celulelor până la modul în care funcționează întregul ecosistem. Veți examina toate aspectele lumii biologice, pregătindu-vă pentru o carieră de succes în sănătate, cercetare sau predare. -
29 Aug 2022

Fresno Pacific University
Fresno, Statele Unite ale Americii

Ca majoritar biolog la Fresno Pacific University , veți explora întrebări mari și veți învăța să navigați în credință și știință în studiile pe care le faceți. Cursurile vă vor duce în diverse habitate, de la studiul principiilor ecologiei la Parcul Național Kings Canyon până la analiza comportamentului peștilor de-a lungul coastei centrale din California. Veți acoperi o serie de subiecte, inclusiv biologie moleculară, ecosisteme globale, biologie umană și diversitatea vieții, pregătindu-vă pentru o serie de cariere în domeniul științei și în afara acesteia. -

University of Redlands
Redlands, Statele Unite ale Americii

Cursurile noastre de biologie pun accentul pe știință ca pe o modalitate de învățare prin experiențe de laborator și pe teren. Aceste experiențe îi implică pe studenții noștri în practicarea gândirii științifice prin prezentarea de întrebări testabile, proiectarea de proiecte de cercetare la scară mică, colectarea, analizarea și interpretarea datelor și prezentarea constatărilor. Aceste experiențe permit, de asemenea, studenților noștri să dobândească abilități tehnice. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Loyola Marymount University