Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Carolina de Sud în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare.Biologia examinează activitatea organismelor în domenii de funcție, dezvol… Citeste mai mult

Biologia examinează activitatea organismelor în domenii de funcție, dezvoltare și evoluție, dar și cum acești factori influențează locurile în care organismele trăiesc. Biologia poate studia în plus și modurile în care organismele individuale interacționează în mediul lor.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Erskine College
Due West, Statele Unite ale Americii

Biologia majoră a lui Erskine accentuează descoperirea, gândirea științifică și abilitățile necesare viitoarei cariere sau a studiilor postuniversitare. Absolvenții noștri au o istorie de a intra cu succes într-o varietate de programe profesionale și postuniversitare, inclusiv medicină și genetică umană, medicină veterinară, legislația mediului și toxicologie. Alți absolvenți intră direct pe piețe de muncă competitive, urmărind cariere precum biologia faunei sălbatice, tehnologia genetică și managementul mediului. -

Voorhees College
Denmark, Statele Unite ale Americii

Obiectivele biologiei majore sunt: să ofere absolventului cunoștințele, abilitățile și cunoștințele adecvate pentru a urma studii postuniversitare în biologie sau în școli profesionale de medicină, stomatologie, medicină veterinară, sănătate aliată sau alte domenii conexe; Pentru a îmbunătăți dobândirea abilităților de gândire critică necesare pentru înțelegerea și practica științei; O specializare în biologie constă din: Cel puțin 45 de ore de semestru de lucru în biologie (dintre care patru sunt ore elective) 20 de ore de semestru de lucru în chimie 8 ore de semestru de fizică 6 ore de semestru de informatică 9 ore de matematică. Un absolvent este, de asemenea, necesar pentru a finaliza cerințele de educație generală ale Colegiului și trei (3) ore de semestru electiv în afara departamentului. -
Online

Allen University
Columbia, Statele Unite ale Americii

elevii biologie au posibilitatea de a majora in biologie (nici o concentrare), sau sa se concentreze pe o concentrație specifică, care include: Pre-sănătate, biologie de mediu, Biotehnologie. Cursuri de bază includ următoarele: biologie generală, botanică, zoologie, celulă / biologie moleculara si genetica. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
University of South Carolina Beaufort