Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Crawfordsville în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență 's este acordat la finalizarea cu succes a unui program universitar de licență. Acesta este adesea primul grad un student primit în cariera lui sau a ei academic. Este de obicei nevoie de patru ani de studiu full-time pentru a câștiga o diplomă de licență.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celul… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste