Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Due West în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este un semn distinctiv al învățământului superior. Ea este oferită celor care și-au dedicat trei până la șapte ani pentru studiul unui anumit program. O diplomă de licență poate fi obținută într-o varietate de discipline legate de arte sau de științe.Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diverse domenii legate de științ… Citeste mai mult

Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diverse domenii legate de științele biologice. Aceste zone variază de la genetica si evolutie, pentru ecologie sau biologie celulara. Gradul este apoi implicat cu teoria și practica de animale și biologie vegetala, de observare și analiză a sistemelor biologice.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste