Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Kentucky în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este o diplomă universitară oferită de către universități și colegii după ce studenții finalizează un program de studiu. Majoritatea cursurilor de licență durează trei sau patru ani, deși unele pot dura chiar și până la șapte ani.Studiul aprofundat al aspectelor biologice ale corpului uman poate reprezenta baza pentru continuarea studiilor în farmacologie… Citeste mai mult

Studiul aprofundat al aspectelor biologice ale corpului uman poate reprezenta baza pentru continuarea studiilor în farmacologie sau medicină. Studiul biologiei poate fi combinat cu instruirea pentru obținerea unei acredități de predare, pentru cei care doresc să devină profesori de știință.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Solicită Informații Diplome de Licență în Biologie în Statele Unite ale Kentucky în Statele Unite ale Americii 2022

Campbellsville University
Campbellsville, Statele Unite ale Americii

Biologia este o alegere din ce în ce mai populară în Colegiul de Arte și Științe, care poate duce la absolvirea școlii și la o varietate de ocupații, inclusiv medic, medic veterinar, farmacist și zoolog. Educația, managementul și marketingul sunt alte domenii în care o diplomă în biologie, în funcție de locul de muncă, ar putea fi o cerință. -

Midway University
jumătate de drum, Statele Unite ale Americii

Începeți-vă calea către o școală profesională sau o carieră în știință cu o diplomă în Biologie de la Midway University . Programul de biologie din Midway îi propulsează pe studenți în școli profesionale care includ farmacie, medicină, medicină veterinară și terapie fizică și ocupațională. Numerele vorbesc de la sine - 90 la sută dintre absolvenții noștri de Biologie sunt acceptate în școli absolvente și profesionale. -
Frecvență redusă
Aug 2022

Northern Kentucky University College of Arts and Sciences
Highland Heights, Statele Unite ale Americii

Studenții specializați în neuroștiințe vor dobândi o înțelegere bogată și transdisciplinară a modului în care comportamentul și cunoașterea pot fi explicate dintr-o perspectivă biologică și vor dobândi familiaritate cu instrumentele de calcul utilizate pentru a analiza date comportamentale complexe. Curriculum-ul implică cursuri de antropologie, științe biologice, chimie, informatică, matematică, filosofie, științe psihologice și statistici. Studenții în neuroștiințe se vor angaja în activități educaționale și de învățare experiențială care îi vor pregăti pentru cariere în multe domenii, inclusiv neurocomportament, testare farmaceutică, medicină, cercetare biomedicală, științe psihologice, științe sociale și neuroștiințe computaționale. Aflați mai multe despre principalele neuroștiințe de la facultățile și studenții actuali într-un articol recent din Northerner. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
University of Kentucky