Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Nebraska în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este un grad post-secundar acordat după finalizate 120 de credite. Este nevoie, de obicei, opt semestre pentru a finaliza o diplomă de licență. În timp ce completarea un curs universitar, candidații trebuie să studieze cursuri generale și a ales un anumit subiect important. O diplomă de licență poate fi, de asemenea, numit un bacalaureat în anumite țări.O dipl… Citeste mai mult

O diplomă de licență în biologie este preocupat de teoria și practica de animale și biologie vegetala. Acesta este astfel concentrată în observarea și analiza a sistemelor biologice. Este subiecte varia de la evoluția și biodiversității la biologie celulara si moleculara.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Kearney, Statele Unite ale Americii

Studenții din programul de biologie de la Universitatea din Nebraska din Kearney învață cum funcționează, se comportă și interacționează organismele vii, precum și cum se dezvoltă, se reproduc și evoluează. Studenții de la UNK vor câștiga o bază solidă în științele biologice și fizice și vor avea ocazia să lucreze individual cu profesori specializați în diverse domenii. -

Western Nebraska Community College
Scottsbluff, Statele Unite ale Americii

Fiecare lucru viu și non-viu joacă un rol în ecosistemul lumii noastre. Biologia disecă vasta diversitate a organismelor vii din lumea noastră, din ce sunt compuse, evoluția lor și cu ce probleme se confruntă, cum ar fi bolile și agenții patogeni. Ecologia este un segment al biologiei care studiază relația și interacțiunile dintre organismele vii și mediul lor, cum ar fi modul în care materialele plastice afectează populațiile de păsări, modul în care incendiile forestiere reînnoiesc creșterea plantelor sau modul în care temperaturile mondiale mai ridicate afectează urșii polari. -

Kearney, Statele Unite ale Americii

Studenții din programul cuprinzător de biologie de la UNK se scufundă adânc în studiul modului în care organismele vii funcționează, se comportă și interacționează, precum și cum se dezvoltă, se reproduc și evoluează. În calitate de specializare în Biologie, veți obține o bază solidă în științe biologice și fizice și veți avea ocazia de a lucra individual cu mentori ai facultății în proiecte reale de cercetare.Datorită studiului mai larg în biologie oferit de programul cuprinzător, nu este necesară nicio specializare minoră sau a doua. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Kearney, Statele Unite ale Americii