Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale New Jersey în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este o diplomă universitară oferită de către universități și colegii după ce studenții finalizează un program de studiu. Majoritatea cursurilor de licență durează trei sau patru ani, deși unele pot dura chiar și până la șapte ani.Biologia examinează activitatea organismelor în domenii de funcție, dezvoltare și evoluție, dar și cum acești factori inf… Citeste mai mult

Biologia examinează activitatea organismelor în domenii de funcție, dezvoltare și evoluție, dar și cum acești factori influențează locurile în care organismele trăiesc. Biologia poate studia în plus și modurile în care organismele individuale interacționează în mediul lor.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Solicită Informații Programe de Licență în Biologie în Statele Unite ale New Jersey în Statele Unite ale Americii 2022

Felician University
Rutherford, Statele Unite ale Americii

Ești curios de miliardele de organisme vii care locuiesc pe planeta noastră? Atunci când sunteți un maestru de biologie la Felician University , veți avea ocazia să studiați lumea vie, de la cele mai mici celule la ecosisteme masive. Științele biologice acoperă o gamă largă de interese care includ anatomia și fiziologia, biologia moleculară, ecologia și evoluția și biologia legată de sănătate. -
22 Aug 2022

New Jersey City University
Jersey City, Statele Unite ale Americii

Diploma de licență în biologie oferă o educație largă în științele vieții moderne, oferind în același timp posibilitatea studenților de a-și concentra eforturile în cadrul diverselor discipline biologice. Prin consultarea cu un consilier profesionist, studenții pot selecta cursuri elective care se concentrează pe biologia celulară și moleculară, științele biomedicale, biologia organismului sau studiile de mediu. -

Rider University
Lawrence Township, Statele Unite ale Americii

Pregătirea următoarei generații de oameni de știință Îmbinate în teorie și pregătire practică, programele de biologie de licență în științe (BS) și de licență în arte (BA) ale lui Rider aruncă o privire detaliată asupra științei din spatele organismelor vii. Va fi nevoie de mai mulți biochimiști și biofizicieni care să folosească cunoștințele pe care le-au dobândit din cercetarea de bază pentru a dezvolta produse și procese biologice care îmbunătățesc viața oamenilor. Prezentare generală a programului Specializarea în biologie a lui Rider educă următoarea generație de oameni de știință, oferind studenților o bază în științele vieții care îi pregătește să se alăture forței de muncă sau să urmeze o școală profesională sau absolventă. Rider realizează acest lucru prin dimensiuni reduse ale clasei și laboratoarelor, permițând instruire directă, practică și accesibilitatea facultății. Fiecărui student i se atribuie un consilier de facultate care oferă sfaturi academice și îndrumări în carieră adaptate nevoilor studentului. Domeniile de studii profesionale și postuniversitare urmate de studenții în această specializare includ școala medicală, stomatologică și veterinară; programe de sănătate aliate, cum ar fi optometrie, podiatrie, kinetoterapie, terapie ocupațională și asistență medicală; programe care conduc la doctorat. diplome în științele vieții; și programe în educația științifică. Absolvenții programului de biologie și-au urmat studiile postuniversitare la instituții prestigioase precum Universitatea John Hopkins, Universitatea Cornell, Universitatea Princeton, Universitatea din Carolina de Nord la Chapel Hill, Universitatea din Pennsylvania, Universitatea Harvard, Colegiul Dartmouth și Institutul de Cercetare Scripps, printre alții. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Kean University College of Natural, Applied and Health Sciences