Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale New York în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare.Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diver… Citeste mai mult

Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diverse domenii legate de științele biologice. Aceste zone variază de la genetica si evolutie, pentru ecologie sau biologie celulara. Gradul este apoi implicat cu teoria și practica de animale și biologie vegetala, de observare și analiză a sistemelor biologice.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

NYACK College
New York, Statele Unite ale Americii

Biologia este studiul vieții, iar specializările în biologie ale lui Nyack au oportunitatea de a diseca și de a contribui la vastul corp de cunoștințe științifice pe măsură ce studiază și înțeleg acest domeniu în continuă schimbare. De ce să studiezi biologia la Nyack? NYACK College oferă studenților săi numeroase oportunități de a lucra îndeaproape cu profesorii care servesc ca mentori. Programul nostru oferă o bază solidă în științele biologice și pregătește studenții atât cu abilități tehnice, cât și cu abilități de comunicare. Studenții la biologie de la Nyack au acces la următoarele: Clase mici cu accent pe învățarea activă pentru a dezvolta abilități de gândire critică Oportunități autentice de cercetare începând cu anul întâi Cercetare de laborator de ultimă oră Tehnologie emergentă Acreditare specială Asociația Colegiilor și Școlilor din Statele Unite Ce voi studia? Programul nostru oferă un curriculum vast pentru studenți, care acoperă toate aspectele vieții, de la biologie moleculară și genetică la ecologie. Elevii au ocazia să descopere, să numească și să caracterizeze noi organisme printr-un program coeziv de cercetare de laborator. Această lucrare este prezentată la conferințe locale, regionale și/sau naționale cu oportunități de publicare în reviste de cercetare. -
BA

Dominican College
Orangeburg, Statele Unite ale Americii

Ca maestru în Biologie la Dominican College , vei avea de ales dintre trei piese academice distincte care te vor pregăti pentru cariera științifică la alegere, în timp ce vei primi beneficiile unei educații artistice liberale pe bază largă. Programul nostru de Biologie vă canalizează pasiunea pentru științele vieții într-o bază solidă pentru studiul avansat al științelor sau pentru o carieră plină de satisfacție și împlinire în orice disciplină care implică plante, animale, oameni sau pământ. -

Stony Brook University
Stony Brook, Statele Unite ale Americii

Biologia este studiul organismelor, inclusiv baza moleculară și celulară a vieții, dezvoltarea individului și baza sa genetică, menținerea individului și interacțiunea organismelor cu mediul lor biotic și fizic. Biologie licențiată oferă atât licență în științe (BS) cât și programe de licență în licență în arte (BA) în biologie. Ambele programe de licență se bazează pe o bază puternică în chimie, matematică și fizică, care oferă conceptele și metodologiile necesare pentru a înțelege complexitatea biologică la mai multe niveluri. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Long Island University