Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Orașul Mississippi în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este o diplomă de licență de patru ani și este standard pentru învățământul superior în cea mai mare din lume. Diplome de licență pot fi obținute la universitățile de stat, de la universitățile private, la colegiile comunitare și prin universități on-line.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Mississippi este numit după râul Mississippi, care se desfășoară de-a lungul frontierei de vest a. Împreună cu subiectul modern, colegii și universități în acest stat oferă programe avansate în artele vizuale, muzică vocal, teatru și dans.

Solicită Informații Studii Universitare în Biologie în Statele Unite ale Orașul Mississippi în Statele Unite ale Americii 2022