Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Pennsylvania în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență 's este acordat la finalizarea cu succes a unui program universitar de licență. Acesta este adesea primul grad un student primit în cariera lui sau a ei academic. Este de obicei nevoie de patru ani de studiu full-time pentru a câștiga o diplomă de licență.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celul… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Solicită Informații Programe de Licență în Biologie în Statele Unite ale Pennsylvania în Statele Unite ale Americii 2022

Susquehanna University
Selinsgrove, Statele Unite ale Americii

Avem un centru științific de ultimă generație perfect echipat pentru cursuri de tip atelier, o stație de teren de 87 de acri chiar în campus, un laborator dedicat cercetării apelor dulci și am menționat că râul Susquehanna este în curtea noastră? Universitatea este perfect amplasată pentru studiul biologiei - într-un ecosistem de vale bogat în pești, păsări, plante și alte animale și organisme. -

King's College - Pennsylvania, USA
Wilkes-Barre, Statele Unite ale Americii

Biologia, studiul științific al vieții și al organismelor vii, este un câmp foarte larg, care variază la scară de la molecule la ecosisteme. Oportunitățile disponibile absolvenților noștri sunt, de asemenea, largi și variază de la cariere în cercetare la medicină până la educație. Mulți dintre studenții noștri merg la profesii în științele sănătății, unde își aplică înțelegerea organismelor vii zilnic. Alții trec la școală absolventă sau cariere în cercetare, unde generează noi cunoștințe despre organismele vii pentru comunitatea științifică. -
Aug 2023
01 Iun 2023

Slippery Rock University
Rockpery Rock, Statele Unite ale Americii

Departamentul de Biologie de la Slippery Rock University oferă atât licență de arte și diplome de licență de știință. Programul nostru de licență de arte în biologie oferă flexibilitate în alegerea cursului de biologie, astfel încât studenții să poată urmări interesele individuale. Programul de licență de licență în biologie-profesionist are un curriculum mai structurat, orientat profesional, menit să pregătească studenții pentru formarea avansată în biologie, inclusiv școala postuniversitară și cariera în domeniul sănătății. Ambele grade pregătesc studenții pentru programul de absolvire a învățământului secundar (biologie) oferit de Colegiul de Educație al SRU . -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Saint Francis University