Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Sf. Nor în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență 's este acordat la finalizarea cu succes a unui program universitar de licență. Acesta este adesea primul grad un student primit în cariera lui sau a ei academic. Este de obicei nevoie de patru ani de studiu full-time pentru a câștiga o diplomă de licență.Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diverse domenii legate de științe… Citeste mai mult

Absolvenții de o diplomă de licență în biologie va fi informat în diverse domenii legate de științele biologice. Aceste zone variază de la genetica si evolutie, pentru ecologie sau biologie celulara. Gradul este apoi implicat cu teoria și practica de animale și biologie vegetala, de observare și analiză a sistemelor biologice.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

St Cloud este un oraș în centrul Minnesota care a dezvoltat de-a lungul râului Mississippi în 1800. Orasul este acum un oraș înfloritor, care este acasa, la mai multe universități care au fost situate pe o mică insulă în fluviul Mississippi.

St Cloud State University