Vezi Programe de Licență în Biologie 2022 în Statele Unite ale Wisconsin în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este o diplomă de licență de patru ani și este standard pentru învățământul superior în cea mai mare din lume. Diplome de licență pot fi obținute la universitățile de stat, de la universitățile private, la colegiile comunitare și prin universități on-line.Studiul biologiei poate duce la o carieră în asistență medicală, educație, conservarea mediulu… Citeste mai mult

Studiul biologiei poate duce la o carieră în asistență medicală, educație, conservarea mediului și biotehnologie. Acesta poate forma și o bază pentru urmarea unui studiu de doctorat în domenii de activitate clinică sau de cercetare.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Solicită Informații Licențe în Biologie în Statele Unite ale Wisconsin în Statele Unite ale Americii 2022

University of Wisconsin Superior
Superior, Statele Unite ale Americii

Vă interesează Ecologie, Biologie acvatică, Științe ale pescuitului? Selectați specializarea Biologie atunci când aplicați. Expertiza facultății și regiunea Lacului Superior contribuie la dezvoltarea experiențelor de învățare atât la clasă, cât și în afara clasei în domeniul ecologiei, biologiei acvatice și științelor piscicole. Studenții interesați de cariere în ecologie acvatică, biologie marină, ecologie terestră, biologie de câmp, managementul resurselor sau educația resurselor naturale vor fi sfătuiți să urmeze cursuri în cadrul specializării Biologie, care îi pregătesc pentru muncă sau studii postuniversitare în aceste domenii. Sunt recomandate cursuri suplimentare de matematică, statistică, informatică, sisteme informaționale geografice și fizică. Biologie Biologii se luptă cu unele dintre întrebările majore ale zilelor noastre, de la natura vieții însăși până la modul în care schimbările de mediu afectează toate ființele vii. Programul nostru de biologie vă oferă instrumentele pentru a găsi răspunsuri. Obținerea unei diplome de biologie la UW-Superior înseamnă că vei face mai mult decât să te uiți la manuale și să dai teste. Te vei murdar și uda. Vad în pâraie. Adunați mostre. Studiați organismele de aproape în laboratoarele de știință moderne. Vei fi cufundat în viața însăși. Indiferent dacă viitorul tău include o carieră în domeniul sănătății, resurse naturale sau școală absolventă, programul nostru de biologie se potrivește ideal. De asemenea, specializarea în biologie vă permite să alegeți una dintre următoarele patru domenii de interes: Biologie celulară/moleculară Ecologie, biologie acvatică și știință a pescuitului Științe ale plantelor Pre-medicină și profesii din sănătate (cu 10 arii unice de pregătire pre-sănătate) * Elevii pot, de asemenea, majora sau minoră în învățământul de biologie pentru certificarea profesorilor de nivel secundar prin programul de formare a profesorilor. Știați? Lucrați îndeaproape cu profesorii pentru a vă planifica programul academic, pentru a urma activități de teren și de laborator și pentru a efectua cercetări de licență. Studenții care doresc să fie profesori de biologie beneficiază și de programul de formare a profesorilor UW-Superior foarte apreciat. Veți beneficia de resursele de mediu ale regiunii Lacului Superior și de relațiile strânse de lucru ale programului cu laboratoarele de cercetare regionale. Ca specializare în biologie, veți fi eligibil pentru o bursă Swenson, care acoperă școlarizarea completă și cărți pentru până la patru ani. Absolvenții raportează că ajung la primul loc de muncă sau la școala absolventă mai bine pregătiți decât colegii lor din alte instituții. -

Carroll University
Waukesha, Statele Unite ale Americii

Biologia este studiul vieții, de la cel mai mic dintre organismele unicelulare până la complexitatea bogată a ființei umane. Cum începe și cum evoluează viața? Cum se adaptează organismele la mediu și cum interacționează unele cu altele? Acestea sunt întrebările pe care biologii le explorează în sălile de clasă, laboratoarele de cercetare și în lumea naturală. În programul de biologie al lui Carroll University , veți explora și ajunge să înțelegeți cele mai elementare și stringente probleme ale vieții, folosind instrumentele omului de știință. Prin cercetări și activități practice care încep în primul an, veți studia lumea vie - de la organisme mici, unicelulare, la oameni, la elefanți (s-ar putea să ajungeți să efectuați propriul dvs. studiu de cercetare la grădina zoologică din comitatul Milwaukee). ). Veți dobândi cunoștințele de care aveți nevoie pentru a lucra într-un laborator de cercetare sau pentru o școală absolventă, ceea ce vă va permite să urmați o carieră în științele sănătății. Și vei avea ocazia să conduci știință adevărată. Folosind metoda științifică, veți planifica și efectua experimente și veți învăța să interpretați rezultatele. Veți dobândi abilități de rezolvare a problemelor, de gestionare a timpului și de gândire critică și veți fi pregătit pentru o gamă largă de opțiuni educaționale postuniversitare și de carieră. De asemenea, oferim un sprijin puternic studenților concentrați pe o anumită carieră, ajutându-vă să vă modelați propria educație. Și majorele se potrivesc cu ușurință cu numeroase alte discipline la Carroll, ceea ce înseamnă că poți obține o dublă specializare și totuși poți absolvi în patru ani. Programul nostru a avut un succes excelent în obținerea de granturi pentru cercetarea studenților, iar mulți studenți continuă să își prezinte cercetările la întâlnirile regionale sau naționale ale organizațiilor profesionale. Veți avea oportunități de a lucra cu echipamente de cercetare și analiză de ultimă generație la facilitățile campusului nostru. Și s-ar putea chiar să vă udați picioarele în mlaștina și izvoarele din afara campusului Prairie Springs Environmental Education Center. Veți beneficia și veți lucra alături de profesori profesioniști care se angajează în mod obișnuit în propriile proiecte de cercetare. Deveniți profesor de științe Specializarea în biologie și învățământul secundar vă pregătește pentru o carieră de predare a biologiei la nivel de liceu și gimnaziu. Asocierea acestei specializări cu o specializare în învățământ secundar vă va extinde orizonturile de predare pe măsură ce îndepliniți cerințele pentru o licență de știință. Vei studia microbiologia, învățând despre structura și funcția viețuitoarelor la nivel molecular, precum și despre genetica și biologia celulară. În continuare, veți continua să studiați zoologia comparativă a vertebratelor, unde veți explora evoluția și diversitatea structurii și funcției în sistemele de vertebrate. În cele din urmă, cursurile dvs. vor examina fiziologia organismului și adaptările biologice pe care le suferă plantele și animalele pentru a face față mediului lor. De asemenea, puteți alege dintre cursuri suplimentare, cum ar fi fiziologie umană, biologie celulară, biologie acvatică sau biologie conversațională. Accenturi/Minor Deși nu este necesar, specializările în biologie pot alege să își specializeze studiul printr-unul dintre următoarele sublinii. Pe lângă specializare, Carroll oferă o minoră în biologie care completează multe domenii de studiu. Accentul pre-podiatrie Biologie minoră -
01 Sept 2022

Lawrence University
Appleton, Statele Unite ale Americii

Una dintre cele mai mari specializări de la Lawrence, cursurile programului de biologie și cercetarea colaborativă cu facultatea vă vor ajuta să studiați și să vă aplicați talentele pentru a crea noi cunoștințe. Munca experimentală crește în sofisticare pe măsură ce vă flexați mușchii creativi și sintetizați noi informații cu descoperirile anterioare. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
University of Wisconsin-Madison College of Agricultural and Life Sciences