Vezi Programe de Licență în Chimie în Africa de Sud 2022

O diplomă de Licență este o diplomă oferită de către universități și colegii. Pentru a obține o diplomă de licență trebuie să completezi cursurile necesare care pot dura trei până la șapte ani, în funcție de instituția la care ești înscris.O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică, analitice,… Citeste mai mult

O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică, analitice, organice, anorganice și chimie fizică. Absolvenții se pot aștepta să urmeze o carieră în domeniul biotehnologiei, formulare chimie sau chimie organica.

O țară situată la extremitatea sudica a Africii, Africa de Sud, are o cultura bogata, care niciodată nu va obține destul de în timp ce turnee sau studiază aici. Limbile de aici includ Afrikaner și engleză, precum și olandez. Viata in campus al Universității mare din Africa de Sud, Universitatea din Johannesburg sau orice altă universitate va fi minte suflare. Va place interactiunea cu Bantuș aici și climatul tropical din regiune.

Citește mai multe despre studiul în Africa de Sud