Vezi Programe de Licență în Chimie în America de Nord 2022

O diplomă de licență este o diplomă de licență de patru ani și este standard pentru învățământul superior în cea mai mare din lume. Diplome de licență pot fi obținute la universitățile de stat, de la universitățile private, la colegiile comunitare și prin universități on-line.Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branș… Citeste mai mult

Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consideră că originile chimiei pot fi datate de acum mii de ani prin practicarea alchimiei.

Spanning 23 de țări, America de Nord este continent umplut cu posibilitatea de învățământ. Studenții au posibilitatea de a învăța mai multe limbi și de a dezvolta o înțelegere a diferitelor culturi foarte mult.

Caută Programe de Licență în Chimie în America de Nord 2022

Susquehanna University
Selinsgrove, Statele Unite ale Americii

Faceți cercetări alături de profesorii dvs. încă din primul semestru. Absolvent cu lucrări în co-autor pe CV. Călătorește pentru a-ți prezenta cercetările la conferințe naționale. Obțineți experiență practică cu lasere, fluorescență și spectrometre RMN (rezonanță magnetică nucleară) - mai mult de 1 milion de dolari în echipamente! Atât în clasă, cât și în afara, veți examina știința din perspective multiple. -
Aug 2022

University of Southern Indiana
Evansville, Statele Unite ale Americii

Chimia servește studenții care doresc să se pregătească pentru muncă industrială sau studii postuniversitare în chimie, precum și celor care doresc să satisfacă cerințele științifice din curriculum-ul universitar de bază pentru diploma de bacalaureat; să îndeplinească cerințele pre-profesionale în multe domenii, cum ar fi medicina, stomatologia, ingineria, farmacia și asistența medicală; sau pentru a îndeplini cerințele de chimie pentru certificare ca profesori de liceu în statul Indiana. -

James Madison University
Harrisonburg, Statele Unite ale Americii

Departamentul de Chimie si Biochimie ofera gradul BS pentru un chimist major, cu concentratii care indeplinesc cerintele American Chemical Society Accredited Programe pentru concentratii in biochimie, chimie materiale si in chimie / educatie chimica. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Université de Saint-Boniface