Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Almaty în Kazahstan

O diplomă de licență este un grad post-secundar acordat după finalizate 120 de credite. Este nevoie, de obicei, opt semestre pentru a finaliza o diplomă de licență. În timp ce completarea un curs universitar, candidații trebuie să studieze cursuri generale și a ales un anumit subiect important. O diplomă de licență poate fi, de asemenea, numit un bacalaureat în anumite țări.O dipl… Citeste mai mult

O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică, chimie analitică, organică, fizică și anorganice. Absolvenții se pot aștepta să urmeze o carieră în domeniul biotehnologiei, formularea chimie sau chimie organica.

Republica Kazahstan este o țară este Asia Centrală. Este cea mai mare țară fără ieșire la mare. Sistemul de învățământ este universal și obligatoriu. Aceasta este împărțită în trei etape, și anume: primare (forme 1-4), general de bază (forme 5-9), și nivelul învățământului superior (formele 10 - 11 sau 12).

Cel mai mare oraș din Kazahstan, Almaty este cunoscut pentru universități internaționale bune și afilierea lor cu Universitatea Americana, cum ar fi Universitatea din Kazahstan-american. Toți cei care nu își pot permite să meargă la universități internaționale scumpe pot studia în Almaty.

Solicită Informații Programe de Licență în Chimie în Statele Unite ale Almaty în Kazahstan 2022