Vezi Programe de Licență în Chimie în Marea Britanie 2022

O diplomă de Licență este o diplomă oferită de către universități și colegii. Pentru a obține o diplomă de licență trebuie să completezi cursurile necesare care pot dura trei până la șapte ani, în funcție de instituția la care ești înscris.Chimia s-a dezvoltat într-o practică științifică mulțumită metodelor care au fost introduse de Sir Francis Bacon. El, împreună cu… Citeste mai mult

Chimia s-a dezvoltat într-o practică științifică mulțumită metodelor care au fost introduse de Sir Francis Bacon. El, împreună cu un alt grup de oameni de știință de la Oxford, a restructurat tradiții vechi ale alchimiei într-un studiu științific mai disciplinat.

Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, cunoscut sub numele de Regatul Unit și Marea Britanie, este un stat suveran situat pe coasta de nord-vest a Europei continentale.Cele două cele mai renumite universități (și mai vechi) sunt Oxford și Cambridge (adesea menționată ca Oxbridge de mulți britanici), Anglia are, de asemenea, o serie de alte instituții de clasă mondială, inclusiv mai multe de la Londra (în special Imperial College, London School of Economics, University College Londra și Regele 's College din Londra, toate fac parte din Universitatea din Londra)

Programe de Licență de Top în Chimie în Marea Britanie 2022

Citește mai multe despre studiul în Marea Britanie
University of Hull
carenă, Regatul Unit

Oamenii de știință de la Hull au deschis calea pentru tehnologia de afișare LCD care este pe smartphone, laptop, tabletă și televizor. Am schimbat lumea o dată. Vrei să ajuți să o faci din nou? Chimia aici este un subiect practic cu perspective excelente de carieră. Ne aflăm într-o regiune cu o concentrație mare de companii chimice – inclusiv BP, Total, RB (Reckitt Benckiser), Philips 66, Croda și Smith & Nephew – ceea ce vă oferă o mulțime de posibilități pentru a găsi locuri de plasare. De asemenea, înseamnă că putem stabili aranjamente de mentorat pentru tine cu oameni de știință profesioniști din industria locală. Iar absolvenții noștri găsesc adesea de lucru la aceste companii importante. Cursul nostru acoperă chimia analitică, criminalistică, anorganică, organică și fizică, cu module pe subiecte precum chimia materialelor, metode spectroscopice, chimie computațională și multe altele. Obțineți o cunoaștere amplă și echilibrată a gamei de subiecte care compun chimia modernă - și oportunitatea de a extinde aceste cunoștințe în domenii de ultimă oră. Dezvolti abilități de investigare și de rezolvare a problemelor care te pregătesc pentru a reuși în industrie. Chimia la Hull este predată de liderii din domeniu. Veți fi predat de personal care a câștigat premii pentru calitatea predării lor și pentru dezvoltarea abordărilor inovatoare. Unii dintre ei au scris manualele pe care le vei folosi în timpul studiilor. Veți fi, de asemenea, instruit și inspirat de lideri de cercetare în domeniu din toate domeniile noastre de subiect. Avem experți în sinteza compușilor terapeutici pentru cancer, chimiști în materiale care pregătesc compuși noi pentru aplicații avansate și specialiști în chimie miniaturizată lab-on-a-chip pentru testarea purității apei în locații izolate. Și avem instrumentele pentru a vă susține talentul. Veți beneficia de investițiile noastre recente în chimie, inclusiv de cele mai recente facilități de spectrometrie de masă și de noi resurse – inclusiv tehnologia laser pentru analiză elementară și o capacitate de fabricare microfluidică. Excitat? Așa suntem noi. 6 motive pentru a studia Mecatronica și Robotica la Hull Satisfacția studenților 100% pentru studenții de la chimie de gradul întâi, ceea ce ne face să fim în topul comun în Marea Britanie Acreditat de Societatea Regală de Chimie Evaluare de angajare a absolvenților de 94%† Învățați de la experți care sunt lideri în domeniul lor Legături puternice cu industria Program de plasament de lungă durată †Procentul de studenți care lucrează sau studiază în decurs de 15 luni de la absolvire: absolvenți de gradul I cu normă întreagă cu domiciliul în Regatul Unit, sondaj privind rezultatele absolvenților pentru anul universitar 2018/19, publicat de HESA iulie 2021. Suntem în top 10 pentru evaluare și feedback, resurse de învățare și vocea elevilor. National Student Survey (NSS) 2021, numai pentru IIS. -

University of Lincoln
Lincoln, Regatul Unit

Preocupată de studiul materiei, proprietăților și reacțiilor sale, chimia joacă un rol cheie în abordarea provocărilor globale, cum ar fi producția de energie, sănătatea și bunăstarea, securitatea alimentară și utilizarea resurselor naturale. Programul își propune să dezvolte abilitățile analitice și practice necesare pentru a pregăti studenții pentru o gamă largă de cariere legate de știință. -

University of Bradford
Bradford, Regatul Unit

Ca student de chimie University of Bradford , veți avea posibilitatea de a alege și flexibilitatea în gradul dumneavoastră. În primii doi ani, veți dezvolta o înțelegere solidă a aspectelor teoretice și practice ale chimiei, cu conținut de bază livrat în zonele tradiționale de chimie organică, anorganică și fizică. (...) -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Swansea University