Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Wrocław în Polonia

O diplomă de licență este un grad post-secundar acordat după finalizate 120 de credite. Este nevoie, de obicei, opt semestre pentru a finaliza o diplomă de licență. În timp ce completarea un curs universitar, candidații trebuie să studieze cursuri generale și a ales un anumit subiect important. O diplomă de licență poate fi, de asemenea, numit un bacalaureat în anumite țări.O dipl… Citeste mai mult

O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică, chimie analitică, organică, fizică și anorganice. Absolvenții se pot aștepta să urmeze o carieră în domeniul biotehnologiei, formularea chimie sau chimie organica.

Polonia, oficial Republica Polonă, este o țară în Europa Centrală. Cu o populație de 38 de milioane de oameni, Polonia este țara cea mai populată 6 în UE. Studenții din UE / SEE nu au nevoie de viză pentru a studia în Polonia. Costul de trai în Polonia este printre cele mai scăzute din Uniunea Europeană.

Wrocław este considerat ca fiind al treilea cel mai mare centru de educație în Polonia. În treizeci de instituții bine cunoscute, există mai mult de 135.000 de elevi. Universitatea Wrocław din orașul oferă mediul academic sănătos pentru studenții locali și din străinătate.

Solicită Informații Diplome de Licență în Chimie în Statele Unite ale Wrocław în Polonia 2022