Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Carolina de Sud în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este o diplomă universitară oferită de către universități și colegii după ce studenții finalizează un program de studiu. Majoritatea cursurilor de licență durează trei sau patru ani, deși unele pot dura chiar și până la șapte ani.O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică,… Citeste mai mult

O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică, chimie analitică, organică, fizică și anorganice. Absolvenții se pot aștepta să urmeze o carieră în domeniul biotehnologiei, formularea chimie sau chimie organica.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Solicită Informații Facultăți în Chimie în Statele Unite ale Carolina de Sud în Statele Unite ale Americii 2022

Erskine College
Due West, Statele Unite ale Americii

Erskine are o lungă tradiție de excelență în chimie. Ca chimie majoră, veți învăța de la facultăți dedicate și vă veți bucura de acces la Centrul de Științe Daniel-Moultrie, inclusiv zone de laborator, de instruire și de cercetare. Studenții noștri au participat la cercetări, atât la Erskine, cât și la alte instituții, și mulți și-au continuat educația în școala medicală și în alte programe de studii avansate. -

University of South Carolina
Columbia, Statele Unite ale Americii

Work-umăr la umăr, cu unele dintre cei mai buni cercetători din țară. Împreună vă va împinge limitele de chimie si biochimie. -

Allen University
Columbia, Statele Unite ale Americii

studenții chimie au posibilitatea de a majora în chimie (fără concentrație), sau sa se concentreze pe o concentrație specifică, care include: Biochimie, pre-farmacie, știință Medicină Legală. Cursuri de bază includ următoarele: chimie generală, chimie organică, chimie analitică, analiză instrumentală, biochimie și chimie fizică. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Claflin University