Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Iowa în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare.O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice ca… Citeste mai mult

O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică, chimie analitică, organică, fizică și anorganice. Absolvenții se pot aștepta să urmeze o carieră în domeniul biotehnologiei, formularea chimie sau chimie organica.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Solicită Informații Facultăți în Chimie în Statele Unite ale Iowa în Statele Unite ale Americii 2022

Wartburg College
Waverly, Statele Unite ale Americii

Chimia vă pregătește pentru succes în numeroase ocupații științifice. Aveți ocazia de a învăța într-un centru științific de ultimă oră. Întreprinderile, organizațiile și instituțiile care caută oameni cu experiențe practice caută absolvenți de chimie și biochimie Wartburg. Departamentul are o rată de plasare de 100%. -
BA
Aug 2022

Loras College
dubuque, Statele Unite ale Americii

Loras College oferă studenților posibilitatea de a dezvolta o bază solidă în principiile chimice și de a-și aplica instruirea în laborator. Această fundație permite absolvenților de chimie să urmeze o gamă foarte largă de opțiuni după absolvire, inclusiv școala postuniversitară sau un domeniu legat de chimie; intrarea directă în forța de muncă pentru o carieră în industria chimică, guvern, educație, inginerie, criminalistică sau drept; sau intrarea în domenii interdisciplinare precum medicina, stomatologia, alte profesii din domeniul sănătății, educație și multe altele. -

Buena Vista University (BVU)
Lacul Furtună, Statele Unite ale Americii

Deveniți un profesor și elevi inspira pentru a investiga proprietăți, compoziția, precum și structura materiei. Lucrați pentru o companie farmaceutica si de a ajuta dezvoltarea de noi medicamente pentru a vindeca boli pune in pericol viata. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Grinnell College