Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Lacul Furtună în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este un grad post-secundar acordat după finalizate 120 de credite. Este nevoie, de obicei, opt semestre pentru a finaliza o diplomă de licență. În timp ce completarea un curs universitar, candidații trebuie să studieze cursuri generale și a ales un anumit subiect important. O diplomă de licență poate fi, de asemenea, numit un bacalaureat în anumite țări.Chimia… Citeste mai mult

Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consideră că originile chimiei pot fi datate de acum mii de ani prin practicarea alchimiei.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste