Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Massachusetts în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare.O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice ca… Citeste mai mult

O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică, chimie analitică, organică, fizică și anorganice. Absolvenții se pot aștepta să urmeze o carieră în domeniul biotehnologiei, formularea chimie sau chimie organica.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Solicită Informații Studii de Licență în Chimie în Statele Unite ale Massachusetts în Statele Unite ale Americii 2022

Massachusetts College of Pharmacy and Health Sciences
Boston, Statele Unite ale Americii

În acest program de patru ani, cu normă întreagă, veți dobândi cunoștințe de bază ample despre chimie în subiecte precum chimia organică, chimia analitică, chimia fizică, chimia anorganică, biochimia și stereochimia. În calitate de student la chimie, veți avea posibilitatea de a participa la oportunități de cercetare universitară în campus și în laboratoare locale, unde veți lucra alături de experți din industrie și veți dezvolta o înțelegere mai deplină a domeniului. De asemenea, vei dobândi experiență în tehnicile biotehnologiei și vei învăța principiile proiectării medicamentelor, precum și mecanismele acțiunilor medicamentoase. Și ca senior, veți participa la o experiență de capstone sintetică, ca parte a unui curs de chimie farmaceutică. Veți absolvi gata să continuați cu succes o carieră în industria chimică, farmaceutică sau biotehnologică sau veți fi bine pregătit pentru a vă începe studiile postuniversitare. Declarație de misiune Misiunea programului de chimie este de a oferi unui absolvent abilitățile intelectuale, experimentale și interactive pentru a participa eficient la întreprinderea științelor chimice. Programul întemeiază studentul în perspectiva moleculară a chimiei și încurajează studenții să-și extindă înțelegerea prin preceptele de bază ale metodei științifice. De asemenea, încurajează elevului abilitățile profesionale de ordin înalt de comunicare, lucru în echipă și dorința de a învăța, care sunt semnele distinctive ale chimistului modern de succes. -

Assumption University
Worcester, Statele Unite ale Americii

Chimia studiază structura și principiile fundamentale ale materiei. La admitere, studenții care declară o chimie majoră învață despre chimia organică, anorganică, fizică, analitică și biochimică și înțeleg căile prin care interacționează. Centrul Științific Testa oferă facilități de laborator remarcabile pentru a testa teoriile științifice complexe și sofisticate pe care le discutați în sala de clasă. -

Clark University
Worcester, Statele Unite ale Americii

Chimia este o știință centrală care este importantă pentru progresele intelectuale și tehnologice din societate și multe dintre științe. Granițele dintre chimie și alte domenii științifice se estompează continuu și, prin urmare, chimia rămâne o parte importantă a educației de arte liberale. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Fitchburg State University