Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Mississippi în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este o diplomă universitară oferită de către universități și colegii după ce studenții finalizează un program de studiu. Majoritatea cursurilor de licență durează trei sau patru ani, deși unele pot dura chiar și până la șapte ani.Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale… Citeste mai mult

Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consideră că originile chimiei pot fi datate de acum mii de ani prin practicarea alchimiei.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste