Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Tennessee în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare.În cadrul științelor fizice, chimia este ramura care se ocupă cel mai mul… Citeste mai mult

În cadrul științelor fizice, chimia este ramura care se ocupă cel mai mult de proprietățile unice ale materiei. Aceste caracteristici sunt adesea determinate prin studiul anumitor forțe intermoleculare în cadrul materiei în sine. Aceste interacțiuni pot forma substanțe total diferite prin reacții chimice.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Solicită Informații Facultăți în Chimie în Statele Unite ale Tennessee în Statele Unite ale Americii 2022

Middle Tennessee State University
Murfreesboro, Statele Unite ale Americii

Un studiu al compoziției și proprietăților materiei, chimia există la intersecția dintre geologie, fizică și biologie. Acest lucru face ca o diplomă de chimie să fie o alegere naturală pentru orice student care posedă o dragoste generală pentru știință — aproape oriunde te uiți; mai e chimie de facut! Studiul la MTSU include domenii tradiționale - analitică, biochimie, organică, anorganică și fizică - precum și chimie computațională, polimerică, medicinală și de mediu. -

The University of Tennessee Knoxville
Knoxville, Statele Unite ale Americii

Chimia este studiul materiei și energiei din univers. Cei trei piloni ai științei sunt materia, viața și mintea. Chimia este atât de unică încât este fundamentală pentru studiul tuturor celorlalte științe de bază. Este o poartă către o gamă largă de oportunități de carieră. În calitate de profesor practic, vă veți desfășura propriile experimente în laborator și vă veți bucura de multe oportunități de cercetare universitară, în loc să vă petreceți tot timpul într-o sală de curs. De ce Universitatea din Tennessee Oferim fie o diplomă de licență cu licență în chimie, fie o diplomă de licență în chimie, care este certificată de Comitetul pentru formarea profesională a American Chemical Society (ACS). Există multe oportunități pentru specialiștii în chimie de a participa la proiecte de cercetare universitare cu facultatea. Oferim multe domenii de studiu: analitice, sintetice, anorganice, fizice și chimia materialelor. Specialiștii în chimie pot absolvi, de asemenea, cu onoruri în chimie. Oferim instrumente de ultimă generație, inclusiv rezonanță magnetică nucleară (RMN), spectrometrie de masă, caracterizare polimerică, Raman și facilități de raze X pe care studenții de licență le pot folosi în proiectele lor. Avem membri studenți ai American Chemical Society (SMACS) Acum puteți finaliza o diplomă în chimie și puteți primi un certificat de predare a învățământului secundar în patru ani la UT Knoxville, participând la noul program VolsTeach. Programul de chimie de la Universitatea din Tennessee Knoxville se clasează în Top 100 de școli de chimie din SUA și în a doua cea mai bună școală de chimie din Tennessee. Noua sală Strong este o structură științifică academică de 268.000 de metri pătrați care găzduiește spații de predare de ultimă generație și săli de curs. Clădirea va sugera o temă „Pământ, viață și timp”, concentrându-se pe conceptele și idealurile departamentelor academice găzduite în cea mai nouă clădire științifică a UT. Membri studenți ai American Chemical Society Membrii studenți ai American Chemical Society sau SMACS pe scurt sunt o organizație de licență pentru cei interesați de chimie. Capitolul UT al SMACS organizează întâlniri lunare în care împărtășesc o masă și o atmosferă socială și aud un vorbitor invitat discutând aspecte specifice ale chimiei și cercetări actuale în domeniile chimiei. Studenții afiliați participă, de asemenea, la o mare varietate de activități departamentale și la nivel de campus, inclusiv Homecoming in the Fall și Chem Camp în vară. -
8 semestre

Martin Methodist College
Pulaski, Statele Unite ale Americii

Specializarea chimie pregătește studenții care doresc să înceapă studii postuniversitare sau profesionale în chimie și oferă educația necesară în chimie pentru școala medicală, școala dentară și alte domenii legate de sănătate. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Sewanee: The University of the South