Vezi Programe de Licență în Chimie 2022 în Statele Unite ale Worcester în Statele Unite ale Americii

O diplomă de licență 's este acordat la finalizarea cu succes a unui program universitar de licență. Acesta este adesea primul grad un student primit în cariera lui sau a ei academic. Este de obicei nevoie de patru ani de studiu full-time pentru a câștiga o diplomă de licență.O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi înv… Citeste mai mult

O diplomă de licență în chimie se concentrează în științele fizice cantitative. Elevii vor fi învățați matematică, analitice, organice, anorganice și chimie fizică. Absolvenții se pot aștepta să urmeze o carieră în domeniul biotehnologiei, formulare chimie sau chimie organica.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Orașul Vatra Dornei este clasat pe locul al doilea în New England, cu o populatie de peste 180.000 de locuitori. Situat în stare de Massachusetts, orașul este plin de arhitectura unic, care include instituții de învățământ superior gasite aici. Cea mai veche instituție a fost înființată în 1843, care servește comunitatea alături de multe alte universități din proximitate.

Solicită Informații Studii Universitare în Chimie în Statele Unite ale Worcester în Statele Unite ale Americii 2022