Vezi Programe de Licență în Geologie în Africa 2022

O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare. Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în… Citeste mai mult

Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământului, resursele naturale, schimbările climatice, mișcarea planetară, și formele de viață care există și se influențează structura Pământului.

Chiar dacă alegeți mitologic, feeric Tanzania Africa de Est, Senegal, teren de Teranga sau Africa de Sud, cu oportunități sale largi pentru a absorbi în și să servească, de cercetare în Africa va fi coplesitoare.

Caută Programe de Licență în Geologie în Africa 2022