Vezi Programe de Licență în Geologie 2022 în Statele Unite ale Beauvais în Franţa

Obținerea unei diplome de licență este realizată prin completarea cursurilor necesare de studiu oferite de către colegiile și universitățile la care te poți înscrie. Completarea acestui studiu poate dura trei până la șapte ani în funcție de instituția la care vrei să urmezi programul.Un Master în Geologie se referă la compoziție, evoluția și originea Pământului. Ea învaț… Citeste mai mult

Un Master în Geologie se referă la compoziție, evoluția și originea Pământului. Ea învață o diversitate de subiecte necesare pentru a înțelege schimbările și procesele Pământului. Aceste subiecte includ științei geologice, biologie, fizică, chimie și ecologie.

Franța, oficial Republica Franceză, este o republică semi-prezidențială unitară află cea mai mare parte din Europa de Vest, cu mai multe regiuni și teritorii de peste mări.

Solicită Informații Studii de Licență în Geologie în Statele Unite ale Beauvais în Franţa 2022