Vezi Programe de Licență în Geologie în Portugalia 2022

O diplomă de licență este o diplomă universitară oferită de către universități și colegii după ce studenții finalizează un program de studiu. Majoritatea cursurilor de licență durează trei sau patru ani, deși unele pot dura chiar și până la șapte ani.O diplomă de licență în Geologie este o măsură care studiază procesele care afectează și să dea formă pe Pamant. Elev… Citeste mai mult

O diplomă de licență în Geologie este o măsură care studiază procesele care afectează și să dea formă pe Pamant. Elevii vor obține o perspectivă asupra istoriei Pământului, istoria evolutivă, plăcilor tectonice și climatul din trecut. Absolvenții vor putea să urmeze cariere diferite, inclusiv de cercetare și de hidrocarburi explorare și exploatare.

Portugalia este una dintre cele mai calde tari europene. Programele universitare sunt foarte accesibile. De fapt, Portugalia are unul dintre cele mai mici costuri de trai pentru studenți. Bucurați-vă de cele mai mari plaje din Algarve sau vechile aripi de istorie în capitala de la Lisabona.

Citește mai multe despre studiul în Portugalia