Vezi Programe de Licență în Geologie în Spania 2022

O diplomă de licență este un grad post-secundar acordat după finalizate 120 de credite. Este nevoie, de obicei, opt semestre pentru a finaliza o diplomă de licență. În timp ce completarea un curs universitar, candidații trebuie să studieze cursuri generale și a ales un anumit subiect important. O diplomă de licență poate fi, de asemenea, numit un bacalaureat în anumite țări. Geolo… Citeste mai mult

Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământului, resursele naturale, schimbările climatice, mișcarea planetară, și formele de viață care există și se influențează structura Pământului.

Spania, oficial Regatul Spaniei, este un stat suveran și un stat membru al Uniunii Europene. Acesta este situat în Peninsula Iberică, în sud-vestul Europei. Universități spaniole reglementa accesul la propriile diplome și le fixează taxele academice. Ele pot oferi, de asemenea, de grade postuniversitare neoficiale. Orașul Madrid capitala are probabil cel mai mare număr de baruri pe cap de locuitor din orice oraș european și o viață de noapte foarte activa.

Programe de Licență de Top în Geologie în Spania 2022