Instrument de joc pentru formarea profesorilor Acest program este destinat absolvenților unui conservator de muzică, licee muzicale și școli de bază muzicale care nu sunt orientați spre o carieră profesională de interpretare. Este posibil să studiezi două instrumente – pian sau vioară. Subiectele de bază sunt studiul individual al instrumentelor, muzica de cameră, improvizația, interpretarea orchestrei. Subiecte teoretice – construcția și istoria instrumentului, literatura instrumentală. Absolvenții trebuie să fie pregătiți pentru a obține un loc de muncă în instituțiile de învățământ pentru activități muzicale ale copiilor, în școli de muzică, în instituții de cultură, muzee etc. Pentru calificarea didactică în licee și licee este necesară continuarea în programul de master. O parte a programului de studii major este o teză de licență. Educația muzicală pentru formarea profesorilor Programul de studii universitare Educație muzicală cu accent pe educație pregătește studenții în specializarea teoretică și practică de pedagogie muzicală și oferă cunoștințe de bază pentru un loc de muncă în educație. Studiul combină trei componente ale pregătirii profesorilor de gimnaziu/gimnaziu/gimnaziu/gimnaziu/gimnaziu/gimnaziu: pregătirea disciplinelor, didactica generală și de formare a disciplinei și propedeutica profesorului (pregătirea pedagogico-psihologică). Baza obligatorie a studiului constă în componente muzicale-teoretice ale educației: teoria muzicii, armonie, contrapunct, forme muzicale, organologie, istoria muzicii etc. Îmbunătățirea abilităților muzicale este asigurată de pregătirea vocală și instrumentală, intonație și analiza auditivă, dirijat coral. Totul este concentrat pe munca unui lector, asistent profesor, educator, asistent cultural etc. Următoarea parte este didactica educației muzicale, ascultarea și practica asistent la școală. Aceste activități pregătesc absolventul pentru următorul nivel de studiu - un master în educație muzicală. Programul de studii din planul major respectă echilibrul disciplinei, componentelor didactice și pedagogico-psihologice conform standardelor de pregătire a cadrelor didactice ale Ministerului Educației, Tineretului și Sportului din Republica Cehă. Pregătirea pedagogico-psihologică include discipline de pedagogie, psihologie și pedagogie specială, inclusiv practica pedagogico-psihologică și are ca scop pregătirea pentru studiile de master ulterioare de predare.
-